Lang weekend..

23-05-2011 om 09:32 uur

Na mijn medicatiewissel van vrijdagochtend, werd ik zaterdag goed benauwd wakker.
Ik vroeg me af af wanneer ik voor het eerst seretide gekregen had.
Omdat ik het niet zeker wist, had ik mijn moeder even gebeld.
Volgens haar, en ik dacht dat eigenlijk ook, heb ik die in Mei gekregen toen ik last kreeg van die acute bronchitis. Tot en met oktober heb ik die toen gehad, tot de LA zei dat het niet genoeg werkte en zette me over naar Foster.
De pessimistische ik; Meteen schoten de gedachten door me heen, dat het toen niet genoeg was, waarom zou het dan nu wel genoeg zijn?

De rest van het weekend heb ik wel vaker ventolin moeten gebruiken dan normaal eigenlijk.
Dus ik weet eigenlijk nog niet precies of ik het nu moet gaan melden bij de Longpoli..

Ook was ik gewoon op, en door de moeheid was ik wat sneller geïrriteerd dan normaal.
Heb me gewoon een beetje alleen gehouden, wat gepuzzeld in bed en Grey's anatomy gekeken op internet.
Toch baal ik ervan. Maar ik weet niet of ik nu gewoon teveel gedaan heb, of dat het nu echt aan de seretide ligt, neem aan dat die een tijdje nodig heeft om in te werken? En ook goed te werken..

Vanmiddag moet ik naar een nieuw sollicitatiegesprek, en ik heb er echt zin in.
Enige nadeel is dat ik ervoor 2 uur moet reizen, wil ik een beetje normale rit hebben.
Anders moet ik zovaak overstappen en van de Randstadrail naar de trein naar de bus, en nu alleen van de Randstadrail naar de bus en dan 10 minuutjes lopen.

Ook ben ik al gebeld om te werken morgen, ironisch genoeg heb ik net mijn ontslagbrief gemaakt.
Ik heb mijn loon nog niet ontvangen en heb er even over nagevraagd.
Mijn eerste week word ingehouden ( :? ), en word meebetaald met mijn tweede week.
Ondertussen ben ik al met mijn derde week begonnen.

Ik heb het er niet zo op, om op oproepbasis te werken, en ben eigenlijk ook in de waan gelaten dat er genoeg werk is, maar ik ben telkens 5 uur maar aan het werk geweest tot nu toe. Niet echt veel!
Ik word er ook over teruggebeld wanneer mijn loon gestort wordt. Allemaal maar vaag..

Nou, ik hou mijn blog up to date, voor vanmiddag zal ik meteen erneer zetten hoe en wat met het sollicitatiegesprek.

:W :W

Login of registreer om te reageren
23-05-2011 om 10:27 uur

Heel veel succes met je sollicitatiegesprek.
Hopelijk gaat de seretide snel zijn werk doen zou anders even deze week nog aankijken en dan eventueel overleggen of het wel het middel voor jou is.

Login of registreer om te reageren
25-05-2011 om 08:48 uur

Het is hem niet geworden :N
Om de reden; Ik ben niet assertief genoeg, en dat ik soms niet achter dingen aanga.
Ik moest een test doen, soort van psychologische test, om te kijken of je geschikt was.
Op alle vlakken was ik geschikt, ik heb een half jaar ervaring en ook een half jaar ervaring in de verzorging.
Ze zei dat ik qua persoonlijkheid er geschikt voor was, maar dat ik niet assertief genoeg was, wilde ze het toch niet proberen en beëndigde ze het gesprek.
En ook zou ik aan het verkeerde adres zijn als ik een opleiding wilde volgen, dan moest ik bij een ander punt van dat bedrijf zijn..

Ik was best aangeslagen.. Ik bedoel, hun zochten mensen, en dan op het punt van assertiviteit iemand niet aannemen. Terwijl, een meisje voor me, had aangegeven dat toen ze haar vorige baan kwijt geraakt was, dat ze zwaar depressief geworden was.. Nou sorry, maar eerlijk gezegd weet ik dan wel wie ik zou aannemen. Maar dat ben ik natuurlijk!!

Lief belde toen ik eenmaal bijna bij het busstation was, en ik legde alles uit. Volgens hem hadden ze al iemand aangenomen op die functie en zochten ze nu op kinderachtige wijze naar een manier om mij niet aan te nemen. En er komen nog wel kansen voor mij.
Gelukkig had ik een reis van 2 uur voor me, dus kon ik nog alles even bezinken en er goed over nadenken.
Hij had eigenlijk wel gelijk. en ik ben zo gek, om mij dit zwaar aan te trekken.

Ik ben namelijk niet zo heel assertief, toen ik thuis woonde ging eigenlijk alles van zelf.
De mensen waren ook heel anders dan hier in Regio Den haag..
Maar dat is het aard van het beestje. Te lief.. voor andere mensen.. Ik laat mezelf liever soms links liggen om een ander te helpen, goed karakter maar soms niet van toepassing. Doe je niets aan.

Gister heb ik gewerkt, hoewel ik daar niet veel over mag vertellen (geheimhoudingsplicht :+ )
wil ik alleen kwijt dat het een jonge vrouw was met een dochter die nu bezig is met examens havo.
En ze heeft veel meegemaakt de afgelopen jaren.
Ze heeft hartproblemen, longproblemen en heeft net haar man op straat gegooid om gegronde redenen. Ik kan goed met der praten over, alles rustig oppakken, en planningen maken voor de dag, en een adempauze houden. Ook zij snapte mijn verhaal van hyperventilatie, zij heeft het ook.
Toch is het soms fijn om je verhaal kwijt te kunnen aan vreemden, maar wel aan degene die het ook meemaken.

Daarvoor wil ik jullie ook bedanken!
Het meelezen en reageren op mijn blogs.. het helpt..
Soms kijk ik daardoor anders naar mezelf..
Dus, bij deze, bedankt.  

Ook wil ik wel even melden dat er ook leuke dingen gebeurd zijn hoor deze 2 dagen!
De auto is verkocht  *O*
Dus een klein beetje stress minder  :P 

:W

Login of registreer om te reageren