Drukke weken..

17-05-2011 om 08:55 uur

Weer een nieuwe week.
En een nog best wel redelijk drukke week.
Donderdag ben ik voor het eerst weer begonnen met werken, wat was dat raar zeg.
Maar had het gevoel alsof ik nooit weggeweest was van dit beroep.
Ik heb het al een half jaartje gedaan, huishoudelijke hulp, en dan met 10 vaste cliënten.
Plus minus 30 uur per week. En nu begin ik weer van voor af aan, ook met de uren.
Ik ben aangenomen voor Flex. Dat wil zeggen dat ik a) zo flexibel als de pest ben, en b) ik inval voor zieke collega's.
Ik begon met 2 uurtjes, en dat was zo voorbij. Maar wat was ik moe erna.
Ook op vrijdag, maar dan 3 uurtjes, was ik op.
Op zaterdag was het eigenlijk zo, dat ik zonder lucht wakker werd, god wat was dat naar om wakker mee te worden!.

Dus ik heb geprobeerd om het een rustig weekend te houden, alhoewel mij dit niet altijd lukt.  ;)
Ik heb lief mee de stad ingesleurd, om te kijken voor een leuk topje die ik op internet gezien had. Niet gevonden, maar wel mijn telefoon alvast ( na lang twijfelen ) uitgekozen en besteld.  Als het goed is krijg ik die morgen  *)
Omdat de auto misschien bijna verkocht is, moesten we nog wat ophalen bij me schoonouders aan onderdelen. Mijn schoonmoeder ging nog even de stad in, en ik wilde graag mee voor dat topje.
Uiteindelijk, gevonden, inclusief een grijs vestje wat niet dicht kan. En natuurlijk bijpassend kettinkje.
Helaas, vergt dit nog best veel van me, en was ik 'savonds moe en had ik last van hoofdpijn.

Die zondag werd niet veel beter, heb bijna een halve dag geslapen,  ik denk dat ik het nodig had!

Gister ben ik weer vol goede moed om 6 uur mee opgestaan met lief, dit echter vond mijn lichaam niet zo tof. Moe, barstende koppijn en ogen die dichtvielen. Snel terug naar bed, om vervolgens door mijn werkgever wakker gebeld te worden voor werk.  3 uurtjes weer gewerkt.
Snel boodschappen gedaan, en terug me bed in. Het lijkt wel of me bed mij niet kan missen, en mijn lichaam mijn bed niet.
Zou dit nou echt allemaal aan mijn conditie liggen? Dat ik gewoon niets gewend ben..

Gister kreeg ik een leuk telefoontje, ze hadden mijn sollicitatie gezien en wilde graag contact.
Teruggebeld en een afspraak gemaakt.
Dit bedrijf biedt me namelijk vaste cliënten en zekerheid. Minimaal 15 uur per dag, en op de website heb ik gezien dat ze ook opleidingen aanbieden aan medewerkers, om bij te blijven maar ook om hoger op te komen.
Met mijn geschiedenis van scholen. opleidingen e.d. kom ik telkens in de zorg terug, dus ik ga neerleggen dat ik graag hogerop wil, en als het zelfs zou kunnen tot Verpleegkundige, met de differentatie tot Longen. Het interesseert me en ik wil graag andere mensen ermee helpen.
Dus wie weet!

Geen idee of ik vandaag moet werken, zowieso woensdag mijn nieuwe supertelefoon ophalen en vrijdag eerst naar de Longarts met lief ( waarbij ik nog vele vragen heb over die conditie en mijn weerstand), en daarna in de middag naar het sollicitatiegesprek.
Voor zo ver de rustige week die ik voor ogen had  :+

Ohja! Dit word de telefoon;  http://2.bp.blogspot.com/_fIEHqhviTiU/TT2z6PkNIWI/AAAAAAAAAWQ/xGxTUZD7L0E/s1600/HTC-Desire-HD-and-Z.jpg

Voel je vrij om te reageren!
Als je iets wil weten, just ask en dan krijg je er netjes antwoord op :Y

Ciaoo :W :W

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 10:36 uur

Kijk dat is tenminste een telefoon....ik zit nog te twijfelen tussen die en 1 van samsung...maar heel mooi

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 11:46 uur
Reactie op rahimns

Kijk dat is tenminste een telefoon....ik zit nog te twijfelen tussen die en 1 van samsung...maar heel mooi

Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de Galaxy S. Maar beide gaan gelijk op zeg maar.
Kan eventueel als ik het helemaal niets vind, binnen 7 dagen ruilen voor de Galaxy.
Heb wel veel opgezocht qua reviews op internet.

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 12:08 uur

Daar twijfel ik inderdaad ook nog tussen....

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 12:18 uur

Klinkt goed die sollicitatie met eventuele opleidingsmogelijkheden. Is het een flexibel contract zoals je nu hebt of krijg je een aantal vaste uren?
Succes met de sollicitatie.
Succes bij de longarts.
Ziet er goed uit die telefoon.

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 12:19 uur
Reactie op HJ

Klinkt goed die sollicitatie met eventuele opleidingsmogelijkheden. Is het een flexibel contract zoals je nu hebt of krijg je een aantal vaste uren?
Succes met de sollicitatie.
Succes bij de longarts.
Ziet er goed uit die telefoon.

Ik ga dan minimaal 15 uur zowieso werken, dus gewoon meer zekerheid en vastigheid.
Dankje :) !

Login of registreer om te reageren
17-05-2011 om 12:20 uur

Duim voor je ^O^ ^O^ meer zekerheid en een vast aantal uren is altijd beter. :Y

Login of registreer om te reageren
20-05-2011 om 16:21 uur

Er is meer duidelijkheid gekomen.
Ten eerste is mijn medicatie weer aangepast bij de La..
Van Foster naar Seretide,
van Aerius naar Xyzal. ( als ik het er zo goed neerzet )
en ook komt Ventolin 2 x 1 per dag weer voor, die ik voorheen alleen er bij had zo nodig.
Dit alles, omdat mijn vooruitgang hier en daar nog steken laat liggen.

Er zijn röntgenfoto's gemaakt van mijn longen, en opnieuw bloedgeprikt om te kijken of mijn ontstekingswaarden gedaald zijn. Dat klinkt misschien raar gezien ik de afgelopen tijd geen ontstekingen heb gehad, maar in Januari waren ze toch véél te hoog vanwege een infectie van mijn dunne darm.
En puur voor controle hebben we het even gedaan.
Helaas voor de zuster die mij prikte, ging het mis en moest het overnieuw geprikt worden.
Helaas voor mij, dat ik nu met 2 blauwe plekken rondloop  :-\

Ook krijg ik ademhalingsoefeningen bij de fysio. Dit omdat ik soms gewoon echt naar lucht aan het happen ben en het idee heb dat ik veel lucht tekort kom. De La denkt aan hyperventilatie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperventilatie
Om een lang verhaal kort te maken en jullie de moeite te besparen om het op te zoeken ;)

Volgende week vrijdag krijg ik de eerste fysio ervoor, dus we zullen zien!

:W

Login of registreer om te reageren
20-05-2011 om 17:39 uur

Hoop voor je dat de medicijn verandering verbetering gaat opleveren.
Succes met de therapie hopelijk helpt het. O+

Login of registreer om te reageren