Goed nieuws, slecht nieuws en beter nieuws.

10-05-2011 om 12:50 uur

Weer een week voorbij, wat gaat het toch hard.
Het is wel een bewogen week geweest zeg.

Donderdags had ik een sollicitatiegesprek, bij een thuiszorg bedrijf.
Hoewel ik goed zenuwachtig was, je weet maar nooit wat je kan verwachten, ben ik aangenomen.
Als Flexmedewerker, dat houdt in, dat zodra er collega's ziek zijn of om een andere reden ( vakantie, bijzonder verlof e.d ) niet kunnen werken of omdat ze niet naar een cliënt toe kunnen gaan, dan word ik gebeld. Ik ben de 7e hier in Zoetermeer, en dat schijnt nog al weinig te zijn.
Ik heb meteen een contract gekregen van een half jaar, met natuurlijk een maand proeftijd.
Als die er op zit, en ik heb eventueel al vaste cliënten, dan word mijn 0-uren contract veranderd naar een vast uren contract, met natuurlijk de benodigde voordelen.

Vrijdag was ook een vrij drukke dag, naar het ziekenhuis voor de echo, uitslag van de huisarts van mijn urine en 's avonds kwamen mijn moeder en zus.
Echo was helemaal goed volgens de arts, alles zag er rustig uit.
Helaas was de uitslag bij de huisarts wat minder, ik zit weer op een kuur van 7 dagen. En hiermee moet het toch echt wel afgelopen zijn met die bacteriën in mijn blaas.
Door alle drukte had ik geen tijd meer om te rusten, wat eigenlijk ook de benodigde irritaties meebracht.

Zaterdagochtend werd ik helaas hierdoor wakker met een goede benauwdheid, ik liep te hijgen en te piepen. Daarna zijn we aan het ontbijt begonnen wat mijn moeder en zus heel lief voor me hadden klaar gezet, gezien ik die dag jarig was.  *O*
Veel gedaan weer die dag. Naar de markt, naar de leen bakker om mijn rolgordijnen op te halen. En haasten om weer op tijd terug te zijn voor de visite. Helaas wat verlaat aangekomen.
In de middag hebben we de eerste op gehangen en het ziet er erg leuk uit!
's Avonds de rest van de familie, ook erg gezellig.
Zondags kwam een vriendin speciaal hierheen met de trein om samen onze verjaardag te vieren. Ook erg gezellig. Toen iedereen netjes weer naar huis gegaan was, kwam ik eindelijk tot rust.

Gister ben ik bij de longverpleegkundige geweest. Weinig uitsluitsel gehad, maar gelukkig heeft ze wel een afspraak gemaakt voor me bij de La.. gezien de afspraakpoli dat nog niet gedaan had.. :N
Ze kan weinig voor me doen, gezien ik toch echt eerst door de La gezien moet worden, maar ook zij vond dat ik eigenlijk te lang door loop met de benauwdheidsklachten gezien mijn medicatie.
Ze vond dat ik veel medicatie had en weinig resultaat. Ja, daar valt dan ook niets aan te doen.
En het feit dat mijn weerstand zo laag is door de AB kuren werkt ook in mijn nadeel.
De afspraak met de LA is op 20 mei, dus over 10 daagjes. Dat kan ik ook nog wel uitzitten.

Het gaat me wel benieuwen wat ze gaat zeggen/doen. Want ze was in december 2010 niet tevreden over mijn vooruitgang, en veel vooruit ben ik momenteel ook niet gegaan.
Afwachten, afwachten. En genoeg vragen te stellen aan de longarts.
Maar goed dat lief mee gaat.

Morgen krijg ik de officiële uitslag van de echo bij de MDL arts. Maar ik verwacht dat ik er niet meer terug hoef te komen.

Vandaag word het lekker rusten en wat bijkomen van het weekend en alles daar om heen.

Jullie blijven op de hoogte!

:W :W

Login of registreer om te reageren
10-05-2011 om 12:57 uur

Balen dat je toch weer ab hebt hopelijk worden deze keer wel alle bacteriën gedood.
Lekker hoor een baan met contract voor een half jaar hopelijk bevalt het goed en zit je snel weer een beetje in een werkritme en kom je je proeftijd goed door.
Fijn dat je eindelijk een afspraak hebt bij de la maar wel vervelend dat de longverpleegkundige weinig voor je doen kon.
Mooi dat goed was volgens de arts hopelijk hoef je niet meer terug te komen.

Login of registreer om te reageren