Hele rustige week..

03-05-2011 om 13:57 uur

Helaas, weinig te melden.
We hebben een vrij rustig weekend gehad en niet veel gedaan.
Beide gewoon behoefte aan rust.

Ik moet zeggen, ik ben blij dat ik nu een week zonder ab zit.
Even geen bijwerkingen, geen buikpijn en misselijkheid.
Vandaag heb ik zowaar weer wat meer energie, of in elk geval zo voelt het.
Ook zet ik voortaan zodra lief naar z'n werk gaat om 6 uur, de ramen op een kier open, zodat het kan luchten. Als ik dan opsta is het heerlijk fris in de woonkamer en is de benauwdheid een groot stuk weg.

Zaterdag zijn we naar de stad geweest en heb ik al mijn cadeautje gekregen van mijn vriend.
Een leuk bloesje en 2 shirtjes die daar onder passen. Een witte en een rode.
Zondags heb ik gerust, en lief is naar voetbalwedstrijd gegaan. Die daarna best sjag terug kwam  :+
Ze hadden verloren en staan nu 7e in de rang, dus daar was die niet echt blij mee.

Vandaag ben ik mijn cadeautje uit gaan zoeken bij de Leen bakker. De zonwerende rolgordijnen die ik van m'n mam en zus krijg. Heel tof cadeau, gezien we het ook hard nodig hebben.
Ik was alleen een halte te veel uitgestapt, dus moest ik de halve stad doorlopen.
Ik heb ook o zo'n goede conditie  :+ dus ik moest heel even bijkomen.

Ook werd ik echt nèt gebeld voor een sollicitatiegesprek voor Flexmedewerker.
Dus zodra mensen uitvallen door ziekte of vakantie, dan kom ik in actie  8-)
Donderdag op gesprek.

Vrijdag moet ik in de ochtend naar het ziekenhuis voor een echo, ter controle van mijn zware buikpijn in januari. En ook krijg ik hopelijk de uitslag van mijn urine die dag.
Zaterdag mijn verjaardag, word ook een drukke dag..
Zondag heerlijk uitrusten.. en Maandag terug naar het ziekenhuis voor de longverpleegkundige.
'S Woensdags krijg ik de uitslag van de echo bij de MDL arts, dus dat is ook even afwachten.
Alleen weet ik nog steeds niet wanneer ik nou naar de LA moet, en dat begint me te irriteren.
Ik snap dat ze het druk heeft, maar ik zou begin april mijn afspraak hebben en dat is nu al een maand geleden dus.
Maar goed dat het nu qua benauwdheid goed gaat.

:W

Login of registreer om te reageren
03-05-2011 om 14:12 uur

Het blijft spannend met die sollicitatiegesprekken! Hopelijk rolt er iets leuks uit de bus. Wel vervelend hoor dat je nog steeds niet naar de LA kunt. bij ons in Belgie is dat gelukkig een beetje beter geregeld. Daar kun je meestal binnen niet al te lange tijd terecht. Hoop dat de uitslagen van je onderzoeken goed nieuws opleveren. En dan het het tijd voor een feestje!!! Tot gauw!

Login of registreer om te reageren
03-05-2011 om 14:17 uur
Reactie op spinner

Daar kun je meestal binnen niet al te lange tijd terecht.

ik (nederland) kan ook dezelfde week nog bij mijn longarts terecht als t niet goed gaat. t is maar net wat voor afspraak je hierover met je la hebt gemaakt.
voor een eerste afspraak moet je langer wachten, en dat is idd vervelend

Login of registreer om te reageren
03-05-2011 om 15:51 uur

Succes met je sollicitatie. :Y
Leuk hoor al die cadeautjes.
Hopelijk komt er niks geks uit de echo.
Succes bij de lvpk.
Misschien kun je bij de lvpk aankaarten dat je nog steeds niet weet wanneer je naar de la moet misschien kan zij hierin nog iets voor je betekenen. O+

Login of registreer om te reageren
05-05-2011 om 10:35 uur

@Spinner, ja normaal als ik een afspraak maak bij de La is er niets aan de hand.
En als ik het echt nodig is, word ik eerst aangehoord door de longverpleegkundige en als het echt moet door de la..
Helaas heeft ze het druk, waardoor mijn afspraak al bijna een maand is verzet.
Wat ook jammer is, dat ze mijn vooruitgang niet echt kan waarderen, naar haar mening ga ik te langzaam vooruit met de medicatie die ik heb, dit zei ze al in December 2010, en er is in feite weinig veranderd sindsdien.

Word dus gewoon afwachten tot de afspraakkaart binnen is.

Login of registreer om te reageren
06-05-2011 om 07:37 uur

Whoehoe  *) *O*
Ik heb de baan!
Flexmedewerker in de thuiszorg.
Donderdag 12 mei gaat mijn contract in, en het schijnt dat ze me hard nodig hebben  :+

Login of registreer om te reageren
06-05-2011 om 10:11 uur

*O*  Gefeliciteerd meid. *O*

Login of registreer om te reageren