Uitgerust en klaar voor de nieuwe week.

26-04-2011 om 16:45 uur

Het weekend was heerlijk in Battenoord.
Met z'n ups and downs heb ik heerlijk kunnen genieten van de rust, stilte en alles wat dat te bieden had.
Verstand op nul en gewoon lekker de tijd vergeten, ideaal!
We zijn even naar een vogelpark geweest in de buurt, met ook allemaal emoe's en capibara's dus dat was erg leuk. Ook was ik even met z'n oma naar de buren geweest voor plantjes, die je daar heel goedkoop kan kopen. En ze hadden er op de camping een klein dierenparkje, mini kinderboerderij zeg maar. En daar liep een heel erg lief konijntje, mocht hem alleen niet meenemen  :N. Dus bij thuiskomst heb ik mijn eigen konijn even goed verwend.

Wat de downs betreft.. We konden op zondagochtend net voor vertrek nog even langs het Bronovo, naar de apotheek, nieuwe antibiotica halen. Ik zat weer aan een flinke blaasontsteking en was eigenlijk net een paar dagen van de AB af. Omdat ik er zo benauwd van werd, heb ik andere gekregen. Maar ik moet zeggen, daar heb ik helaas meer last van. Mijn maag en darmen zijn van streek vandaag en ook ben ik met vlagen goed misselijk. Door de buikpijn kan ik ook niet lekker ademen. Weg nachtrust, weg gewoon even lekker je ding doen.

Gelukkig is het maar met vlagen, dus ik heb ondertussen al wel de was gedaan en de boodschappen.

Ook nog wat goed nieuws, ik heb donderdagmiddag een sollicitatie gesprek bij een thuiszorginstelling.
Dus ik ben met goed nieuws het weekend in gegaan!
Ik ga me in het gesprek voor de volle 100% inzetten en heel hard duimen, want ik wil de baan heel graag, en ik heb de ervaring ervoor.

Helaas heb ik nog niets gehoord van de La.. en naar mijn mening duurt dit veel te lang.
Ik zou begin april ingeroosterd worden en heb nu nog niets gehoord over een afspraak.
Ik denk dat ik ze zo toch maar even ga bellen, want lief moet natuurlijk van te voren vrij nemen.

Verders weinig te melden eigenlijk.. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Donderdag dan het sollicitatiegesprek, en vrijdagochtend nog even langs de Ha met urine, om te kijken of het nu toch ECHT eindelijk weg is..

:W :W

Login of registreer om te reageren
26-04-2011 om 20:40 uur

Lekker hoor dat jullie lekker uitgerust hebben het weekend.
Balen dat je alweer aan de ab zit :X hopelijk helpt het deze keer wel voldoende.
Heel veel succes met je sollicitatiegesprek komende donderdag. Ik ga voor je duimen ^O^ wie weet helpt het.
Hoop voor je dat de urine vrijdag schoon is O+.

Login of registreer om te reageren
26-04-2011 om 21:59 uur

hoi Ilona,

Succes met je sollicitatiegesprek! beterschap hoor, vervelend zo'n blaasontsteking

groetjes bioloogje

Login of registreer om te reageren
27-04-2011 om 11:57 uur

Hallo Ilona,

fijn om te lezen dat je van het weekend hebt genoten. Wel erg vervelend hoor, die blaasontsteking! Hoop dat je snel opknapt! Heel veel succes met je sollicitatiegesprek!!!! Ga zeker voor je duimen!!!

Login of registreer om te reageren
27-04-2011 om 12:19 uur

Hey meis,
dus toch nog een lekker weekend gehad? het was ook prachtig weer moet ik zeggen. Balen van die blaasonsteking, krijg je niet iets tegen de misselijkheid erbij( bij AB heb ik bijna standaard motilium of metoclopramide).
ik hoop dat die blaas ontsteking nu wel echt weg is. En dat je sollicitatie gesprek goed gaat, zou wel fijn zijn

Login of registreer om te reageren
27-04-2011 om 13:29 uur

@ Love
Nee, helaas moet ik het gewoon uitzingen, gelukkig dat het maar voor 5 dagen is en ik morgen de laatste in moet nemen.

Lief is ook op zoek geweest naar vacatures, en kwam net aanzetten met eentje voor Secretaresse voor een reclamebedrijf, die ook startende secretaresses zoekt.
Dus meteen netjes CV opgestuurd met een leuke motivatie.
Ik blijf gewoon doorzoeken desondanks ik morgen dat gesprek heb.
Je weet maar nooit, en uiteindelijk zoek ik ook werk als receptioniste/secretaresse dan in de huishouding. Maar momenteel is alles meegenomen, gezien ook weer mijn verjaardag eraan komt!

Login of registreer om te reageren
27-04-2011 om 13:38 uur

Wat fijn dat je lief met je mee zoekt! Vroeg of laat zit er vast wel iets leuks bij! Veel succes! Duim met je mee!

Login of registreer om te reageren
29-04-2011 om 10:38 uur

Zo!
Het sollicitatie gesprek ging goed, maar er hadden veel mensen op gereageerd.
Ik hoor volgende week of ik door ben naar het 2e gesprek of niet.
En zelfs dan kan ik nog in de wacht gezet worden. Dus helaas is er nog niets zeker.

Jammer maar helaas, mijn blaasontsteking is nog niet weg.
Ik heb nu al 2 kuren gehad, eentje van 7 dagen ( nitrofurantoïne ) en eentje van 5 (trimethoprim)
maar de ontsteking is nog aanwezig.
Ik heb een formulier meegekregen voor het laboratoruim van microbiologie ( ofzoiets ?!) met daarop dat het nitriet ( nogmaals ofzoiets ?!) nog steeds aanwezig is.
Na wat gegoogle heb ik kunnen vinden dat zodra dit aanwezig is, je een blaasontsteking hebt..
Maar ik krijg over 5 werkdagen de uitslag, dat zou volgende week vrijdag zijn.
Mijn huisarts is dan op vakantie, dus ik hoop dat ik dan naar de vervanger kan bellen voor de uitslag, maar als er wat aan gedaan moest worden, zei de assistente dan kon dat waarschijnlijk pas op maandag.

Dat is net het weekend dat ik mijn verjaardag vier, dus dat is gewoon jammer.
Maar ik moet vrijdag 6 mei en maandag 9 mei toch in het ziekenhuis zijn, dus misschien kan ik het daar vragen. Geenidee. Maar wie weet.

Dus ondertussen drink ik zo'n 2,5 ltr per dag, voornamelijk water met citroen en eet ik een halve supermarkt leeg aan fruit. Alles voor de vitamientjes.
Het enige waar mee ik echt zit, is dat ik door die blaas ontsteking zo slecht slaap. Wat me overdag moe maakt. Hierdoor blijft er enig huishoudelijk werk liggen..
Dit ga ik gewoon langzaam aan beetje opruimen en misschien vanmiddag poging doen tot slapen, want vanavond gaan we gezellig even op stap met vrienden.

Login of registreer om te reageren
29-04-2011 om 12:07 uur

Balen dat de blaasontsteking nog steeds niet weg is en je er slecht door slaapt. :X
Heb je nog andere ab gekregen of moet je het laboratoriumonderzoek afwachten?
Fijn dat het gesprek goed ging wel spannend hoor vooral omdat er veel mensen op gereageerd hadden.
Duim voor je dat je ^O^ ^O^ mag komen voor een 2e gesprek.
Genietse vanavond :Y

Login of registreer om te reageren
29-04-2011 om 12:17 uur
Reactie op HJ

Balen dat de blaasontsteking nog steeds niet weg is en je er slecht door slaapt. :X
Heb je nog andere ab gekregen of moet je het laboratoriumonderzoek afwachten?
Fijn dat het gesprek goed ging wel spannend hoor vooral omdat er veel mensen op gereageerd hadden.
Duim voor je dat je ^O^ ^O^ mag komen voor een 2e gesprek.
Genietse vanavond :Y

Nee ik moet het een weekje zonder ab uitzingen. Gewoon weer veel drinken, regelmatig/veel plassen en overdoseren aan vit C.

Login of registreer om te reageren
29-04-2011 om 13:03 uur

Je kunt wel vit c bruistabeleten halen dat helpt ook wel  O-)sucses met je solicitatie ik hoop dat je nog een keer mag komen.Fijne avond vanavond met je vrienden het is wel al druk op straat voor de koninginnen markt gezellig :s)

Login of registreer om te reageren