Gebruikerservaring met Respifor

05-04-2011 om 15:01 uur Gesloten

Beste mensen,

Voor mijn opleiding voeding en diƫtetiek aan de hogeschool Arnhem Nijmegen, moet ik samen met een aantal klasgenoten een mening geven over het product Respifor. Ik wil daarom graag weten wat uw mening is over Respifor. Wat vindt u bijvoorbeeld van de smaak en het assortiment, de hoeveelheid en het gebruik gemak? Heeft u het idee dat het van invloed is op uw gewicht? Is het product van invloed op uw dagelijkse bezigheden? En heeft het gebruik van het product een negatieve invloed op de hoeveelheid voedsel die u inneemt tijdens de hoofd maaltijden.
Uw mening zal meegenomen worden in ons standpunt.
Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Studenten voeding en dietetiek, Hogeschool Arnhem Nijmegen

De reacties zijn gesloten.
05-04-2011 om 19:37 uur

Hoi,

Ik heb oa de respifor. Helaas zijn ze maar in 3 smaken te krijgen. Vanille, aardbij en chocomelk. De chocomelk vind ik erg vies. Ze zijn makkelijk weg te drinken omdat het maar kleine flesjes zijn en het niet dik is om weg te drinken. Ik gebruikte ze icm andere bijvoeding, maar ik had zo'n 3 flesjes respifor per dag (en dan de andere nog). Met mijn gewicht heeft het niet zo heel veel gedaan. Ik had meer aan de proteine dranken waarvan ik er nu nog steeds 4 per dag drink. Nu gebruik ik geen respifor meer want naast de proteine dranken gebruik ik veel yoghurt style en jucy style. Die bevallen mij toch beter dan de respifor. Ik mag niet eten dus het heeft geen consequenties voor mijn maaltijden. Het heeft geen invloed op mijn dagelijkse bezigheden omdat je ze even snel weg kan drinken, en het makkelijk mee te nemen is. Al zijn ze wel het beste te doen als ze goed koud zijn.

mvg Denise

06-04-2011 om 11:29 uur

Hallo xIngeborg,
Ik heb in het verleden Respifor gebruikt,tijdens een depressie was ik sterk vermagerd.Tijdens het herstel heb ik Respifor gebruikt en het heeft een positiefe invloed op mijn gewicht gehad.
Ook ik vond de chocoladesmaak vies.de vanille en aardbeismaak waren,koud,goed te drinken.
Het heeft bij mij geen negetieve invloeden op de maaltijden gehad.Ik gebruikte 3 pakjes per dag,dus tussen de maaltijden door.
Mede dankzij het,stoppen met roken en respifor,ben ik in 5 maanden,van 38 naar 48 kilo,gegroeid.
Ook heb ik destijds begrepen,dat het meer een middel is om de spierkracht,te verbeteren dan het gewicht te verbeteren.
Mvg Willy Pluimers.