heeft veel kwijlen met astma te maken?

26-08-2005 om 12:53 uur

Ik heb misschien een hele rare vraag misschien weet iemand er antwoord op.
Lorenzo kwijlt heel erg veel maar hij krijgt niet te veel suiker hij drinkt uit een gewone beker en heeft geen speen meer.

zou dit met astma te maken kunnen hebben???????

groetjes malobe

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 13:04 uur

Heeft hij dit al langer of is het pas sinds kort dat het je opvalt dat hij veel kwijlt? Want het zouden ook "gewoon" doorkomende kiezen kunnen zijn.

Kan het ook zijn dat hij veel door zijn mond ademt omdat zijn neus verstopt zit? Ook daar kunnen kinderen van gaan kwijlen.

Ik heb het kwijlen van Viento altijd los van de astma gezien, wel in perodes dat hij verkouden is of wordt dat het erger is, maar volgens mij heeft het meer met de neus dan met de longen te maken.

Groetjes Martha

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 13:10 uur
Reactie op Teigetje

Heeft hij dit al langer of is het pas sinds kort dat het je opvalt dat hij veel kwijlt? Want het zouden ook "gewoon" doorkomende kiezen kunnen zijn.

Kan het ook zijn dat hij veel door zijn mond ademt omdat zijn neus verstopt zit? Ook daar kunnen kinderen van gaan kwijlen.

Ik heb het kwijlen van Viento altijd los van de astma gezien, wel in perodes dat hij verkouden is of wordt dat het erger is, maar volgens mij heeft het meer met de neus dan met de longen te maken.

Groetjes Martha

hij kwijlt al een poosje ik heb al een paar keer het cb en de huisarts gevraagd maar die zeggen dat het vanzelf over gaat.

kom er nog wel achter hoor hihihihi :P :P :P

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 13:46 uur
Reactie op malobe

hij kwijlt al een poosje ik heb al een paar keer het cb en de huisarts gevraagd maar die zeggen dat het vanzelf over gaat.

kom er nog wel achter hoor hihihihi :P :P :P

En natuurlijk kwijt het ene  kind ook meer dan het andere kind. Viento kwijlt ook wel veel momenteel, maar die heeft dus last van doorkomende kiezen. Hij krijgt van het vele kwijlen dan ook uitslag om zijn mond.

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 14:15 uur

Kwijlen heeft volgens mij idd meer te maken met het tanden/kiezen krijgen en eventueel neusamandel (waardoor met open mond geademd wordt) dan met astma. Mijn kinderen hebben geen astma, en er is er iig 1 die gruwelijk gekwijld heeft in de periode van het tanden/kiezen krijgen  -O-.

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 21:24 uur

lorenzo heeft al zijn tanden en kiezen al :? komt wel goed ik overleg gewoon nog een keer met de huisarts

thnx voor de reacties

xxx malobe

Login of registreer om te reageren
10-09-2005 om 23:35 uur

hoi malobe,
ikw il even zeggen dat ik denk dat het kwijlen mischien wel te maken heeft met astma. Ik zelf heb ook astam men als ik het erg benauwd heb gehad 's nachts dan heb ik ook meer gekwijlt. vaak kwijl ik ook meer als mijn neus dicht zit en dat is zo ongeveer altijd. laat je even een beruhtje achter of je weet ofdat het van astma komt of niet. alvast bedankt
liefs susan

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 21:13 uur
Reactie op susan

hoi malobe,
ikw il even zeggen dat ik denk dat het kwijlen mischien wel te maken heeft met astma. Ik zelf heb ook astam men als ik het erg benauwd heb gehad 's nachts dan heb ik ook meer gekwijlt. vaak kwijl ik ook meer als mijn neus dicht zit en dat is zo ongeveer altijd. laat je even een beruhtje achter of je weet ofdat het van astma komt of niet. alvast bedankt
liefs susan

nou ik ben me er niet helemaal zeker van want ik heb lorenzo laatst mider dingen gegeven en het kwijlen werdt wel minder maar ik zal er even op letten als zijn neus wat dicht zit of hij meer kwijlt.
bedankt voor de tip.

xxx malobe

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 21:30 uur

ik dacht in eerste instantie ook aan de amandelen.  Is daar al eens naar gekeken ?

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 14:51 uur

Het kwijlen op zich heeft niets met astma te maken, wel kan inderdaad als je neus dicht zit en je door je mond gaat ademen krijg je meer speeksel en daardoor meer kwijlen... Viento kwijlt altijd in zijn slaap, maar over een paar dagen zal dat over zijn, want zijn amandelen zijn er weer uitgehaald.

Groetjes Martha

Login of registreer om te reageren