Vuurwerk

31-12-2022 om 15:59 uur

T is weer de avond van het vuurwerk.

https://i.postimg.cc/VLHPFzVb/c86cfdaf-0ab1-37f9-8576-a9196d4ee33e.jpg

Ik woon in een geisoleerd huis met warmtepomp.
Alle ramen zijn dicht, en de warmtepomo/filter is uit.
Zo hoop ik geen rook binnen te krijgen.
Daarbij heb ik mijn medicatie verhoogd.

Blijf dit spannende nachten vinden!

Login of registreer om te reageren
31-12-2022 om 16:45 uur

Ik ook. Vorig jaar ging het heel erg fout. In Rotterdam is officieel een vuurwerkverbod maar het knalt al flink om me heen. Voor het eerst in jaren ga ik weer eens naar vrienden en aan de ene kant vind ik dat heel spannend maar ook wel weer fijn. Alle roosters zijn dicht en ik ben maar gestart met preventief bij puffen.

Login of registreer om te reageren
31-12-2022 om 16:49 uur

Hier is t ook vaker mis gegaan, ik kom vanaf 17.00 uur niet meer buiten. Binnen is t nu fijn 🙂

Login of registreer om te reageren
Moderator
31-12-2022 om 18:02 uur

Kom ook niet meer buiten.
Hier is het al de gehele dag "feest".
Veel zwaar knalvuurwerk en nu al her en der siervuurwerk.

Login of registreer om te reageren
31-12-2022 om 18:04 uur
Reactie op trijnko

Kom ook niet meer buiten.
Hier is het al de gehele dag "feest".
Veel zwaar knalvuurwerk en nu al her en der siervuurwerk.

Wijs, velig binnen.

Login of registreer om te reageren
31-12-2022 om 19:21 uur

Het was hier aan het begin van de middag nog rustig. Maar naar verloop van tijd hoorde je meer vuurwerk. Dus ik heb rond 14.30 uur de ramen en ventilatieroosters dicht gedaan.

Mijn huis is goed geïsoleerd en verder verwacht ik geen problemen.

Login of registreer om te reageren
31-12-2022 om 21:14 uur

Hier ook binnen, alles dicht, afzuiging uit...extra pufs..
Geldt hier algeheel vuurwerkverbod, weinig van te merken, handhaving is er amper dus weinig nuttig...
Het 1e slachtoffer is al gevallen..triest! Dieptriest! Seh draait op volle toeren, na al zolang drukte ...
Proberen maar rustig de nacht door te komen, top2000 luisteren en een hapje en drankje en hopen dat alles goed gaat bij iedereen.
Fijne en rustige jaarwisseling voor iedereen! 🍀🤩

Login of registreer om te reageren
01-01-2023 om 11:26 uur

Dankzij mijn nieuwe woning het veilig thuis kunnen vieren🥰 kom zo min mogelijk buiten rond de jaarwisseling, op oudejaarsdag sowieso de hele dag niet en de dag ervoor waren ze ook al flink bezig.
In het vorige huis was ik niet veilig ondanks dat alles dicht was en moest ik opgenomen worden om veilig oud&nieuw te kunnen vieren. Dus enorm dankbaar dat ik het nu gewoon thuis kon vieren🥰

De handhaving omtrent vuurwerk is volgens mij enorm lastig, van mij mag er een algeheel verbod komen met zeer hoge boetes als je gepakt wordt👌🏻

Voor iedereen de beste wensen en dat dit jaar maar een heel mooi en gezond jaar mag zijn!

Login of registreer om te reageren
01-01-2023 om 14:53 uur

Ik was bij vrienden en die hadden ook alles dicht voor mij en met de jaarwisseling is een vriendin binnen gebleven bij mij. Ik heb alleen een paar stappen naar en van de auto gedaan buiten maar mijn longen vonden het een zware nacht en merk dat ik nu weer overal op reageer. Hoop dat het gauw weer beter gaat. Dankzij de harde wind, is het buiten wel weer beter te doen.

@Nckiie super fijn dat je veilig thuis hebt kunnen blijven!

Login of registreer om te reageren
01-01-2023 om 16:03 uur
Reactie op Juno92

Dankzij mijn nieuwe woning het veilig thuis kunnen vieren🥰 kom zo min mogelijk buiten rond de jaarwisseling, op oudejaarsdag sowieso de hele dag niet en de dag ervoor waren ze ook al flink bezig.
In het vorige huis was ik niet veilig ondanks dat alles dicht was en moest ik opgenomen worden om veilig oud&nieuw te kunnen vieren. Dus enorm dankbaar dat ik het nu gewoon thuis kon vieren🥰

Wat een ontzettend fijn bericht!!! Lekker thuis en geen extra klachten

Login of registreer om te reageren
01-01-2023 om 16:06 uur

Hier ging t gelukkig ook erg goed, ik ben niet naar buiten geweest, en mijn huis is goed dicht, er kwam helemaal geen rook binnen. Ook t geluid was veel minder heftig dan in mijn oude huis.

Dankbaar!

Login of registreer om te reageren