Slijmvorming door foster?

29-12-2022 om 17:41 uur

Hallo. Ik gebruik nu een tijd foster en heb veel slijm in de keel. Herkenbaar voor iemand?

Login of registreer om te reageren
29-12-2022 om 18:24 uur

Vaak krijgen mensen eerder een droge mond en niet per se slijmvorming, niks is uitgesloten natuurlijk de bijwerkingen zijn bij iedereen anders.
Kan het zijn dat er mogelijk een verkoudheid sluimert waardoor deze klachten ontstaan?
Overleg het met je arts zou ik zeggen, dan kan er gekeken worden of het aan de foster ligt en een alternatief beter werkt zonder deze klachten.

Ik herken het zelf in ieder geval niet als zijnde door de foster. Ook bij de bijwerkingen staat het er niet tussen, wel kans op schimmelinfectie en droge mond, maar wat ik zei het beste is te overleggen met je behandelend arts:)

Login of registreer om te reageren
29-12-2022 om 19:09 uur

Wat ik me voor kan stellen is dat door foster de longen open gaan staan, en t slijm uit de longen omhoog komt en je dat merkt.
Dit hoor je ook wel bij ventolin gebruik.

Login of registreer om te reageren
30-12-2022 om 14:14 uur
Reactie op Juno92

Vaak krijgen mensen eerder een droge mond en niet per se slijmvorming, niks is uitgesloten natuurlijk de bijwerkingen zijn bij iedereen anders.
Kan het zijn dat er mogelijk een verkoudheid sluimert waardoor deze klachten ontstaan?
Overleg het met je arts zou ik zeggen, dan kan er gekeken worden of het aan de foster ligt en een alternatief beter werkt zonder deze klachten.

Ik herken het zelf in ieder geval niet als zijnde door de foster. Ook bij de bijwerkingen staat het er niet tussen, wel kans op schimmelinfectie en droge mond, maar wat ik zei het beste is te overleggen met je behandelend arts:)

Dankjewel voor je reactie. Verkoudheid is er niet echt

Login of registreer om te reageren
30-12-2022 om 14:15 uur
Reactie op emsepems

Wat ik me voor kan stellen is dat door foster de longen open gaan staan, en t slijm uit de longen omhoog komt en je dat merkt.
Dit hoor je ook wel bij ventolin gebruik.

Dankjewel. Dat kan heel goed. Voel me ook niet ziek oid

Login of registreer om te reageren
02-01-2023 om 17:56 uur

Ik gebruik ook foster en toevallig zat ik afgelopen zaterdag de bijsluiter te lezen.
Bij de bijwerkingen zag ik staan dat je soms door foster meer slijm kan ontstaan.
Als er veel last van hebt zou ik contact opnemen met de huisarts.

Login of registreer om te reageren