Slaapkamer

03-10-2022 om 08:14 uur

Ik word slechter wakker de laatste paar maanden altijd taai slijm en zweten dus vermoeid bij kleine inspanning smorgends.... Nu wou ik vragen wat te doen om beter wakker te worden met niet allergisch astma.
Antistofmijt hoesen beddengoed verversen om de 2weken verluchten luchtreiniger elke week stofzuigen gebeurt al en toch gaat het steeds moeilijker minder goed smorgends....

Tnx

Login of registreer om te reageren
03-10-2022 om 10:38 uur

Veel mensen met astma (longproblemen) hebben s morgens het wat moeilijker.
Als je je woning hebt gesaneerd (dus niet alleen slaapkamer), je de prikkels waar je last van hebt overdag en s nachts hebt gemeden dan zou het kunnen dat je net wat meer medicatie nodig hebt.
Dat is een vraag voor je arts
succes

Login of registreer om te reageren
06-10-2022 om 09:47 uur

Ik zou niet eens weten waarvoor ik gevoelig ben ... :( Het valt gewoon op dat het smorgends ergste is vaak ook geïrriteerde oogleden .... Maar ik ben niet allergisch voor stofmijt dus dacht ik stof is een niet allergische prikkel maar omdat ik reeds zoveel probeer verluchten luchtreiniger elke week stofzuigen elke week verversen dekbed hoezen en kussen slopen antistof matrashoes antistof kussens weet ik echt niet wat me zo prikkelt die in de nacht .... Ook zonnige dagen meer last

Bij opstaan vieze slijmen in mond keel en neus Bruin. Oogleden rood prikkelig. Hoesten taaislijlm, branderig gevoel borstkast, koppijn zelfs lichtjes duizelig...

Login of registreer om te reageren
10-10-2022 om 15:36 uur

Hoi Pukkie,

Astma is bij mij ook erger in de nacht en vroege ochtend door het liggen. Mij helpt het om kussens wat hoger te leggen. En zoals Emsepems ook schrijft, medicijnen ophogen want het is niet de bedoeling om zo wakker te worden.

Succes!

Login of registreer om te reageren
11-11-2022 om 09:17 uur
Reactie op Klavertje4

Hoi Pukkie,

Astma is bij mij ook erger in de nacht en vroege ochtend door het liggen. Mij helpt het om kussens wat hoger te leggen. En zoals Emsepems ook schrijft, medicijnen ophogen want het is niet de bedoeling om zo wakker te worden.

Succes!

Mijn feno waarde was bij de la ok 17 dus hij heeft niets gedaan aan de behandeling moet gewoon het zelfde doen. Hij weet hoe ik smorgends wakker word...

Vind ik maar klote ..

Login of registreer om te reageren