Terugkomen Longarts na CT-Scan

31-07-2022 om 08:12 uur

Mijn moeder is nu al zeker 1 jaar á 1.5 jaren aan het hoesten (droge prikkelhoest).
Nu heeft zij een röntgenfoto laten maken, maar omdat er een stuk long over de ander heen lag, wilde de arts toch maar een CT-Scan laten maken.

Nu had zij 2 telefonische afspraken staan om de uitslag te bespreken.
Maar zij werd laatst gebeld door de assistente dat de 2 telefonische afspraken zijn komen te vervallen, en om toch maar een afspraak te maken met de longarts zelf.

Nu is mijn moeder en wij ook erg geschrokken, en zijn bang dat de longarts met slecht nieuws gaat komen.
Mijn moeder denkt nu al 3 dagen lang dat ze kanker heeft.
We proberen het haar een beetje uit haar hoofd te praten, en dat het ook wat anders kan zijn.
Maar stiekem ben ik ook erg bang dat de arts iets van tumoren of uitzaaïngen gezien heeft.
Aankomende Dinsdag is de afspraak gepland.
Maar dat zijn nog 3 hele lange dagen.
Zijn er mensen of dit forum die hetzelfde hebben meegemaakt, en dat het toch een onschuldige afspraak is? Of dat de longarts altijd persoonlijk de uitslag wilt uitleggen? En dat er misschien niets aan de hand is? Of is dit wel echt foute boel als de longarts wilt, dat je langskomt?
Alvast bedankt.

Login of registreer om te reageren
28-09-2022 om 06:54 uur

Hallo Sebastiaan, ik zie je berichtje waar niemand op heeft gereageerd. Verschrikkelijk dat wachten he?! Ik hoop dat het gesprek mat de longarts is meegevallen.

Login of registreer om te reageren
28-09-2022 om 07:09 uur

Hoi Het123

We hebben hele gesprekken gehad met @Sebastiaan39 hoor. Waarschijnlijk heeft hij zijn vraag op meerdere onderwerpen in gezet. Helaas voor Bastiaan en de familie was het wachten naar en lang en de uitslag niet goed. In gedachten leven we met hen mee. Wel heel lief en attent dat je hem ook wilt laten weten hoe naar lange wachten is.

Groet Jippie

Login of registreer om te reageren