Hoge luchtvochtigheid

08-07-2022 om 08:56 uur

Goedemorgen allemaal.

Ik was even benieuwd of hier mensen zijn die met de klimaat veranderingen van de laatste jaren meer last dan vroeger ervaren als het gaat om de luchtkwaliteit in Nederland. Ik heb persoonlijk erg veel last van de extreme temperatuursverschillen in Nederland, gepaart met een hoge luchtvochtigheid die soms dagen lang aan blijft houden.

Mijn klachten zijn: Luchtwegklachten, hooikoorts achtige klachten, astmatische klachten, hart-long functie klachten bij inspanning, vocht vasthouden in vingers en voeten.

Login of registreer om te reageren
08-07-2022 om 12:44 uur

Ik merk heel erg aan mijn luchtwegen hoe het is qua luchtkwaliteit en luchtvochtigheid. Ik ben nog net geen 30 dus of ik door de klimaatverandering meer last heb geen idee, sowieso omdat mijn astma ontspoord is door een infectie. Wel merkte ik dat tijdens corona dat er weinig verkeer was dat ik op die momenten minder klachten had en was de luchtkwaliteit gewoon bijna goed!

Login of registreer om te reageren
08-07-2022 om 16:44 uur

Alle veranderingen in het klimaat kunnen mij uit evenwicht brengen. Dat was zo en dat is zo. Wat dat betreft voor mij geen verschil met vroeger.

Login of registreer om te reageren