Juli 2022 - Vakantie

04-07-2022 om 07:56 uur

Eindelijk weer vakantietijd en het weer speelt ook mooi mee op dit moment. Maar als longpatiƫnt moet je vaak aan meer denken dan alleen je zwempak. En het moet natuurlijk ook leuk blijven voor de rest van de familie.

Wat ga jij doen? Wat vind jij een fijne vakantiebestemming? Hoe bereid jij je voor?

Login of registreer om te reageren
04-07-2022 om 08:23 uur

Ik bereid nog niets voor, moet eerst van de week door de mri scan, dan is het afwachten wat de longarts zegt of beslist wat er gaat gebeuren.

Login of registreer om te reageren
04-07-2022 om 18:37 uur

Ik vind het altijd lastig, maar wil ook meer kijken om met een georganiseerde reis te gaan. Ook omdat ik vaak heel onzeker ben.

Login of registreer om te reageren
08-07-2022 om 13:35 uur

Wij kamperen altijd, ook tijdens de coronapandemie hebben we gekampeerd, op Texel. Je zit in je eigen tent, op je eigen plek, dus drukte vermijden is geen probleem. We hadden ons eigen toilet aangeschaft in het begin van de pandemie toen de sanitairblokken nog gesloten waren!
Ik neem altijd m'n gewone meds mee uiteraard, plus voor de zekerheid een kuurtje AB en pred. Mijn astma is over het algemeen stabiel, met af en toe een uitschieter en als ik pech heb een longontsteking.
Zondag aanstaande vertrekken we voor 2 weken naar Frankrijk, de Atlantische kust (Soulac), waar een hittegolf wordt verwacht. Zucht..... 37 graden.

Login of registreer om te reageren
18-07-2022 om 08:21 uur

Vandaag wordt het hier in Frankrijk aan de Atlantische kust de warmste dag, men verwacht 40+ graden. We zitten iets ten noorden van Bordeaux, gelukkig geen bosbranden.
Met deze temperaturen zijn lummelen, schaduw zoeken, veel water drinken, lezen en verder niets onze voornaamste activiteiten. Oef.

Login of registreer om te reageren
18-07-2022 om 10:22 uur
Reactie op Oma Akke

Vandaag wordt het hier in Frankrijk aan de Atlantische kust de warmste dag, men verwacht 40+ graden. We zitten iets ten noorden van Bordeaux, gelukkig geen bosbranden.
Met deze temperaturen zijn lummelen, schaduw zoeken, veel water drinken, lezen en verder niets onze voornaamste activiteiten. Oef.

Oeff!
Ik maak mn shirtje nat, doe dit aan, en laat dat opdrogen, t beetje wind wat er altijd is zorgt dat je niet oververhit. misschien leuke tip :-)

Login of registreer om te reageren
18-07-2022 om 11:48 uur

Vandaag wordt het hier in Frankrijk aan de Atlantische kust de warmste dag, men verwacht 40+ graden. We zitten iets ten noorden van Bordeaux, gelukkig geen bosbranden.
Met deze temperaturen zijn lummelen, schaduw zoeken, veel water drinken, lezen en verder niets onze voornaamste activiteiten. Oef.

Login of registreer om te reageren
18-07-2022 om 15:24 uur

Ik een aantal jaren geleden ook, maar dat was in la rochelle
Ook heel mooi. Geniet van de vakantie.

Login of registreer om te reageren