Even voorstellen

04-04-2022 om 10:40 uur

Hallo allemaal,

Ik ben een getrouwde vrouw van 46 jaar jong.
Sinds een aantal jaar de diagnose en beperkingen van COPD Gold 4.
Laatste jaar helaas veel verslechterd en eind 2021 zelfs opname in ziekenhuis en 3 weken in coma gelegen met een saturatie van 68. Mijn blaastesten komen uit rond de 18%.
Ik ben op zoek naar lotgenoten in de omgeving van Uden/Veghel om zo nu en dan eens af te spreken, koffie drinken enz.

Groetjes Nicole

Login of registreer om te reageren
04-04-2022 om 11:42 uur

Welkom Zulay,

Tjee, je bent wel jong en al in fase copd 4! Je hebt al aardig wat ellende gehad lees ik.
Ik ben 72 en ook copd 4.

Ik hoop dat je lotgenoten kan vinden om iets leuks te doen.
Sterkte Liefs Anna

Login of registreer om te reageren
04-04-2022 om 12:07 uur

Er zijn ook longpunten door heel Nederland waar je wellicht gezellige lotgenoten kan ontmoeten. Door corona zijn ze misschien wat uitgedoofd, maar ik weet dat ze voor corona er door heel Nederland waren en daar onder andere aan de andere kant van Nederland 2 mensen leren kennen met COPD gold 4 van uw leeftijd.

Wellicht komt u via een longpunt in uw omgeving eerder tot lotgenoten. Mijn vriendin heeft daar dus ook iemand ontdekt van haar leeftijd met dezelfde aandoening en dat klikte heel goed.

Hopelijk vindt u snel iemand waarmee u gezellig koffie kunt drinken en anders kan hier online theeleuten ook in de slowchats bijvoorbeeld waar het dan weer over juist andere dingen gaat, zoals de kleur van je auto😅 maar ook genoeg topics met tips en andere onderwerpen. Schuif aan waar het fijn voelt en sterkte!

Login of registreer om te reageren
04-04-2022 om 12:36 uur
Reactie op Zulay

Hallo allemaal,

Ik ben een getrouwde vrouw van 46 jaar jong.
Sinds een aantal jaar de diagnose en beperkingen van COPD Gold 4.
Laatste jaar helaas veel verslechterd en eind 2021 zelfs opname in ziekenhuis en 3 weken in coma gelegen met een saturatie van 68. Mijn blaastesten komen uit rond de 18%.
Ik ben op zoek naar lotgenoten in de omgeving van Uden/Veghel om zo nu en dan eens af te spreken, koffie drinken enz.

Groetjes Nicole

Welkom hier, jeetje wat een zware heftige tijd heb je achter de rug, en nog natuurlijk is het heftig.
18 % is zeker niet veel maar misschien met revalidatie nog iets terug te halen of is dit niet mogelijk, hoop dat je een goede longarts hebt , begeleiding is erg belangrijk in dit.
Succes met je zoektocht naar lotgenoten in je buurt.
Sterkte 🍀🌹

Login of registreer om te reageren