Berodual of Ventolin

26-01-2022 om 19:19 uur

Hallo allemaal,ik ben nieuw op dit forum....
Ik heb een vraag,weet iemand welke van de 2 luchtverwijders de sterkste bestanddelen heeft,
Berodual of Ventolin?

Login of registreer om te reageren
26-01-2022 om 19:23 uur

Ze zijn niet 1 op 1 zo met elkaar te vergelijken in mijn ogen.
Berodual is een luchtwegverwijder die uit 2 stoffen bestaat en ventolin bestaat er uit 1. Maar bij mij werkt de berodual veel beter en bij een ander de ventolin. Dus dat is een kwestie van proberen lijkt me.

Login of registreer om te reageren
27-01-2022 om 14:52 uur

Bij mij werkt Berodual ook beter dan Salbutamol.
Misschien een idiote opmerking maar Berodual vind ik sowieso plezieriger dan Salbutamol omdat je Berodual beter proeft (wat mij betreft hoe smeriger hoe beter) tijdens het puffen. Bij Salbutamol vroeg ik nogal eens af of er wat binnen kwam of niet.

Login of registreer om te reageren
28-01-2022 om 09:26 uur
Reactie op Juno92

Ze zijn niet 1 op 1 zo met elkaar te vergelijken in mijn ogen.
Berodual is een luchtwegverwijder die uit 2 stoffen bestaat en ventolin bestaat er uit 1. Maar bij mij werkt de berodual veel beter en bij een ander de ventolin. Dus dat is een kwestie van proberen lijkt me.

Dank,ik wist niet dat het uit bestanddelen bestond

Login of registreer om te reageren
28-01-2022 om 09:27 uur
Reactie op Maarten1

Bij mij werkt Berodual ook beter dan Salbutamol.
Misschien een idiote opmerking maar Berodual vind ik sowieso plezieriger dan Salbutamol omdat je Berodual beter proeft (wat mij betreft hoe smeriger hoe beter) tijdens het puffen. Bij Salbutamol vroeg ik nogal eens af of er wat binnen kwam of niet.

Dank,ik heb precies hetzelfde

Login of registreer om te reageren
28-01-2022 om 10:13 uur

@Loesstip we zijn hier om te leren van elkaar toch?😊

Login of registreer om te reageren