Drinken borrelt bij binnenstromen maag

18-11-2021 om 21:13 uur

Soms als ik water of melk of sap drink,voel ik bij het naar beneden gaan van de vloeistof wat bubbelen/borrelen in mijn maag/darmen. Ook net iets onder mijn linkerborst, alsof er belemmeringen oid zitten, waar langs het water moet stromen.

Is dit normaal? Het doet verder geen pijn, maar het is wel vreemd.

Login of registreer om te reageren
19-11-2021 om 09:08 uur

Dit is normaal hoor, ik lees meer topics van je en ik zelf denk dat je je erg focust op ieder detail, maag en darmgeluiden zijn heel normaal, zeker bij eten of drinken, je maag en darmen moeten het toch verwerken en verteren...
Soms kan je maag wat opgezet zijn en kun je het wat meer waarnemen.
Je had dit ook met slikken dat je erg gefocust daarop bent, het lijkt mij lastig voor jezelf.
Misschien eens met iemand erover praten om je aandacht wat ervan af te houden, pas nadat je gerust gesteld bent dat wat je ervaart nogal normaal is.
Dus vreemd is het zeker niet, ga lekker bewegen en probeer de aandacht minder naar elk detail van wat je voelt en ervaart te laten gaan.
Je lijf is net een fabriekje, logisch dat er altijd wel iets voelbaar of hoorbaar is.
Sterkte en zet hem op!

Login of registreer om te reageren
20-11-2021 om 18:12 uur

Ik zou eens een huisarts proberen die zijn ervoor. Ik hoor ook de gehele dag geluiden ook van mijn lichaam maar stoor me er niet aan en maak me er al helemaal geen zorgen over.

Login of registreer om te reageren