Longontsteking door 3e pfizer vaccin?

03-11-2021 om 13:12 uur

Ik heb laatst mijn derde vaccinatie gehad en de volgende dag werd ik ziek. In het ziekenhuis bleek ik een longontsteking te hebben door een bacteriële infectie.
Ik ben benieuwd of méér mensen dit hebben of iemand kennen met deze diagnose.

Login of registreer om te reageren
03-11-2021 om 13:16 uur

Ik heb ook 3 weken geleden m'n 3e prik Pfizer gekregen, totaal geen klachten of bijwerkingen,
Ik ken meer mensen die na 't vaccin ziek werden , dan bij prik 1 of 2, vaak berust dit ook grotendeels op toeval.
Misschien was je anders ook ziek geworden, al kan het soms gebeuren na een inenting...dat blijft denk ik onzeker, waar het aan ligt.
Alsnog vind ik gelden, beter maar extra beschermd tegen covid .
Wens je wel veel sterkte, zoiets hakt er weer in, hoop dat je snel opknapt met de middelen die nodig zijn.
🍀😘

Login of registreer om te reageren
03-11-2021 om 14:20 uur

Dank je wel voor je antwoord goudvisje. Bij m'n eerste 2 prikken totaal geen last gehad.

Login of registreer om te reageren
03-11-2021 om 16:07 uur

Beste Corrie
Ja wie zal t zeggen. Maar t lijkt eerder toeval en samenloop van omstandigheden te zijn, dan een direct gevolg.
Beterschap en hopelijk doet t vaccin ook goed zn werk!

Login of registreer om te reageren
23-11-2021 om 15:13 uur

Door diverse omstandigheden heb nog niet eens de 1e prik kunnen krijgen, en deze topic zet mij nog maar aan het denken of hem wel moet gaan halen voor als ik straks eindelijk de mogelijk heb om te kunnen, ik ben niet tegen het zijn echt de omstandigheden, en oké daarnaast twijfel ik ook of hem moet halen maar goed zolang de omstandigheden het niet toe laten heeft het ook geen nut om over mijn twijfels te praten.

Login of registreer om te reageren
23-11-2021 om 15:31 uur

Goedemiddag Dominic, vervelend voor je dat je door diverse omstandigheden nog geen prik hebt kunnen halen. Ik had hetzelfde, bij de eerste prik moest ik 4 maanden wachten vanwege Rituximab (chemobehandeling). Volgens mijn longarts heeft de longontsteking niets te maken met de prik. De longontsteking had ik ook gekregen zonder prik. De voortekenen waren er al, alleen niet opgemerkt. Ik hoop voor jou dat je niet besmet raakt, want met onze longziekte kan het gevaarlijk zijn.

Groetjes Corrie.

Login of registreer om te reageren