Nieuw op het Forum

19-08-2021 om 20:18 uur

Hallo allemaal,

Mijn naam is Edwin Bril uit Oss.
Reden dat ik mij heb aangemeld is dat ik nog steeds restklachten heb na mijn longembolie en eens wil kijken of er mensen zijn die dit herkennen. Eerst nog even een stukje geschiedenis over het ontstaan: Tien dagen na mijn tweede halve marathon (september 2018) werd ik gevloerd door een viervoudige longembolie. Op zo’n moment staat je leven even stil. In de periode hierna ben ik kind aan huis geworden in het ziekenhuis wegens diverse onverklaarbare klachten. Dit frustreerde en de fut was eruit. De kilootjes liepen weer op en wat ik ook probeerde; ik viel niet meer af. Langzaam kroop het weer op tot 110,5 kilo.

In de zomer van 2020, na een uitgebreid hormoon onderzoek omdat hier mogelijk een oorzaak in zat dat ik niet meer afviel, heb ik samen met de arts besloten om een ketogeen te gaan eten omdat we beiden hier positieve geluiden over hadden gehoord. Inmiddels (op het moment van dit schrijven) zijn we een jaar verder en zit ik 2,5 kilo onder mijn halve marathon gewicht af en train ik weer vier keer per week.

Een inspirerende en gezonde groet,

Edwin Bril

Login of registreer om te reageren