Dikke tong

03-08-2021 om 13:10 uur

Hallo ik wil vragen of er personen zijn die na de eerste prik met astrazenica, een dikke tong of gevoel loze mond hebben gehad. Verstandig om dan de tweede prik nog te halen ?

Login of registreer om te reageren
03-08-2021 om 13:11 uur

Hoop ergens hier een antwoord te vinden

Login of registreer om te reageren
03-08-2021 om 15:46 uur

Overleg met je arts. Wij kennen je medische geschiedenis immers niet. Succes!

Login of registreer om te reageren
03-08-2021 om 16:44 uur

Ben het met Emsepems eens en meld het op lareb.nl je bijwerkingen

Login of registreer om te reageren
10-08-2021 om 13:57 uur

Heb met huisarts en met longarts over gehad, gemeld bij lareb een duidelijk antwoord heb ik niet gehad erover wel/niet Dit is de eerste keer dat ik allergisch reageer op iets in 62 jaar . Het was ook mijn vraag of iemand het ook had gehad niet wat te doen

Login of registreer om te reageren
10-08-2021 om 17:04 uur

Lordey, je stelde in je openingsbericht twee vragen.
De eerste of er meer mensen zijn die dezelfde ervaring hadden als jij, na de eerste prik met Astra. Gelukkig heb ik daarmee geen ervaring.
De tweede vraag: "Verstandig om dan de tweede prik nog te halen?", dus wat te doen. Of dat verstandig is, zul je zelf moeten afwegen. Dat kunnen wij niet voor je doen. Mijn antwoord zou hetzelfde zijn geweest als dat van Emspepems, Nckiie en wat jij zelf dus ook bedacht en gedaan hebt.
Dat je geen duidelijk antwoord krijgt, vind ik wel logisch. Ook voor de artsen is dit nieuw. Zij weten qua bijwerkingen met deze vaccins vaak net zo veel als wij.
Uiteindelijk mag je dus zelf de keuze maken of jij een tweede prik voor jezelf wel of niet verstandig is. Gelukkig maar, want als je die keuze zelf mag maken, kun je ook de gevolgen het beste dragen, hoe dat ook uitpakt.

Succes met je keuze!

Login of registreer om te reageren
12-08-2021 om 10:13 uur

Wanneer je kortdurend een dikke tong hebt gehad zonder nare gevolgen dan zou ik uiteraard na overleg met je arts, die kent jouw dossier, een 2e vaccinatie nemen.
Desnoods met allergiepillen erbij of epipen of wat mogelijk is, er wordt goed gecontroleerd na de vaccinatie dus gelijk aangeven wanneer het niet gaat...
Succes!

Login of registreer om te reageren
13-08-2021 om 09:46 uur

Is het wel een allergie?
wat zegt je arts wat nu te doen? epipen in de zak lijkt me niet nodig, bij een heftige anafylactische shock hebben ze bij het prikcentrum ook een epipen. Dit zijn in principe gevaarlijke medicijnen, dus worden niet snel gegeven.

Nee, ik heb dit niet gehad

Login of registreer om te reageren