Klachten na celon behandeling

17-04-2021 om 07:58 uur

Hallo

Nou afgelopen donderdag een celon behandeling gehad, hopelijk ga ik minder benauwd zijn nu mijn neus ook aan de beurt is geweest.

Ik had een vraagje aan diegenen die dit ook hebben gehad. Het is nu 2 dagen geleden en ik heb nog altijd een verdoofd gevoel in 1 boventand. Mocht dit maandag nog zo zijn neem ik contact op met de poli. Maar sinds vandaag heb ik ook het idee dat mijn bovenlip dikker is. Van opzij ziet mijn man dit ook.

Zou dat zijn omdat alles aan het zakken is? Vocht enz. Ik heb de behandeling trouwens onder narcose gekregen vanwege angst.

Alles goed verlopen en heb nog maar minimale vochtafscheiding.

Login of registreer om te reageren
17-04-2021 om 14:34 uur

Ik heb geen ervaring met de operatie maar denk dat het best kan. Na het trekken van een kies in je bovenkaak, krijg je ook zwelling en blauwe plekken bij de onderkaak.

Login of registreer om te reageren
17-04-2021 om 14:51 uur

Vocht zakt naar beneden. Dat zie je vaker na operaties. Normaal gesproken, zonder gekke dingen, verdwijnt het dus. Met een week ben je een heel eind, vermoedelijk.

Beterschap!

Login of registreer om te reageren
17-04-2021 om 15:41 uur

Hallo

Mijn man had voor de zekerheid net even gebeld met het nummer wat we gekregen hebben, maar inderdaad even afwachten zolang het niet erger wordt en zolang ik geen koorts heb.

Het valt me toch wat tegen, heb het gevoel bijholte ontsteking te hebben en dan die enorme druk op mijn boventand waarbij ik tegelijk geen gevoel in heb. Maarja even afwachten dan maar.
Ben alweer te ongeduldig 🙈

Login of registreer om te reageren