Saturatiemeter

16-04-2021 om 08:27 uur

Ik overweeg het al enige tijd om er een aan te kopen.
Ze variëren in prijs nogal.
Wat is een redelijk betrouwbare en niet te duur?
Groetjes, Frans

Login of registreer om te reageren
29-04-2021 om 06:01 uur

Dag frans
Ik zelf zou zo caturatiemeter meter niet kopen omdat je daar zeer onrustig van kunt worden als je waarde te laag is
Gr christel

Login of registreer om te reageren
29-04-2021 om 15:18 uur

De goedkope zijn net zo goed als de dure.
Doe maar eens aan elke vinger een saturatiemeter. Dan zie je dat ze allemaal iets anders aangeven.
Het belangrijkste is dat je weet hoe je de waardes moet interpreteren.

Login of registreer om te reageren
05-05-2021 om 18:39 uur

De goedkope zijn zeker niet zo goed als de dure 😉. Ik heb er zelf 1 van nonin, die geeft dezelfde waardes als die in het ziekenhuis en registreert ook heel stabiel. Ik heb er ook 1 van contec... Bagger. De waardes variëren dan ongeveer per halve seconde en maken sprongen die fysiologisch niet mogelijk zijn.
Ik ben het er wel mee eens dat het geen zin heeft zomaar zo'n ding te kopen als je er geen verstand van hebt wat je vervolgens met de waardes moet.

Login of registreer om te reageren
05-05-2021 om 20:27 uur

Misschien heb ik dan geluk met de mijne. Die is van een low budget supermarkt. Even goed als die van de arts, blijkt bij gelijktijdig meten.

Login of registreer om te reageren
06-05-2021 om 22:42 uur

Hij was in de aanbieding bij Dirk voor 14,99. Anders bij Zorgbalans! Altijd handig.

Login of registreer om te reageren
09-05-2021 om 19:09 uur

Mij werd zelf in het revalidatiecentrum gezegd koop hem gerust bij het Kruidvat, daar waren ze toen in de aanbieding.

Login of registreer om te reageren
15-05-2021 om 11:11 uur

Ik heb er ook een van nonin..aanbevolen door mijn longarts die zei dat die goedkope soms niet zo correct zijn. Heb er een tweedehands kunnen kopen.

Login of registreer om te reageren
17-08-2021 om 06:48 uur

Ik heb er een van Medisana het is een geijkte en kost ongeveer 30/35 euro.

Login of registreer om te reageren
17-08-2021 om 17:06 uur

ongeveer 40/50 euro goed spul is betrouwbaar. je moet er niet elke seconde dat ding om je vinger hangen want dan heb je er een probleem bij.

Login of registreer om te reageren