Wil me even voorstellen

01-04-2021 om 14:05 uur

Ik ben Francien ben 60 jaar ik heb al ongeveer 7 jaar slaapapneu gebruik een Cypap app. Daarbij heb ik 3 jaar geleden te horen gekregen dat ik Astma heb longtest 80% toen. Sinds augustus 2020 er aan het sukkelen had het erg benauwd vanaf aug tot Jan aan de AB en prednison gezeten eerst stootkussen prednison daarna 1xdgs1 daarbij gebruikte ik Foster 3x 2 en salbutamol 4x2
3 weken geleden kreeg ik een terug val 7 dgn AB en een stootkuur prednison en de puffers door blijven gaan. Sinds van de week heb ik toch Spiriva en berodual en prednison voor zn erbij gekregen, gelukkig ben ik alweer een heel eind op de goede richting mede dankzij fysiotherapeut longinhoud was gezakt naar 66%. Slijm zit erg vast laag in de longen en hopelijk komt deze snel lost tijdens het huffe. Wat ik erg moeilijk vind als je dan prednison mee krijgt voor zn wanneer begin je dan. En ik hoop via dit forum tips en hoe gaat een ander hier mee om, is allemaal zo nieuw, ben vaak zo moe waar ik dan eigenlijk weer niet aan toe wil geven wat is wijs

Login of registreer om te reageren
01-04-2021 om 20:18 uur

Hoi Francien, welkom hier. Het klinkt alsof je het aardig te verduren hebt. Hopelijk vind je hier informatie en bruikbare tips om het voor jou beter behapbaar te maken.

Login of registreer om te reageren