Voorzetkamer

26-11-2020 om 17:09 uur

Hallo
Hoe maken jullie die voorzetkamer schoon?

Login of registreer om te reageren
26-11-2020 om 17:34 uur

Standaard 1x per week. Bij opdoseren soms twee keer per week. Kwartiertje laten weken in een lauwwarm sopje van afwasmiddel.
Drogen op een niet-pluizige theedoek, aan de lucht. Zeker de binnenkant nooit afdrogen. Heeft met de oppervlaktespanning te maken waar het geneesmiddel aan hecht. Als je het afdroogt werkt je puf minder goed. De oppervlaktespanning het niet voor alle voorzetkamers. Daarom is het een eenduidig advies. Dan raakt niemand in de war.
Voorzetkamer moet goed droog zijn voor het volgende gebruik, dus bij voorkeur na je laatste puf van de dag. Dan kan hij 's nachts goed drogen.

Als je doser

Login of registreer om te reageren
27-11-2020 om 08:47 uur

Iedere week volgens deze instructies:

https://www.mijnaerochamber.nl/reinigingsinstructies/

Mocht je een andere hebben zijn daar wellicht andere instructies voor, maar als het goed is zitten die geleverd bij je voorzetkamer. Deze kan ook in de vaatwasser, heb ik alleen nooit gedaan en we hebben geen vaatwasser meer:p

Login of registreer om te reageren
27-11-2020 om 09:34 uur

Welke voorzetkamer heb je?
Ik heb gelukkig tegenwoordig de Vortex, die kan veilig in mijn sterilisator en is dan bacterievrij😀

Login of registreer om te reageren
12-12-2020 om 20:30 uur
Reactie op Juno92

Iedere week volgens deze instructies:

https://www.mijnaerochamber.nl/reinigingsinstructies/

Mocht je een andere hebben zijn daar wellicht andere instructies voor, maar als het goed is zitten die geleverd bij je voorzetkamer. Deze kan ook in de vaatwasser, heb ik alleen nooit gedaan en we hebben geen vaatwasser meer:p

Ik hoorde een tijdje geleden dat het juist niet goed is om de voorzetkamer in de vaatwasser te doen. Voor mij gen probleem, want die hebben we niet.😉

Login of registreer om te reageren
13-12-2020 om 13:03 uur

De aerochamber mag wel in de vaatwasser, maar het rubber slijt sneller dus met de hand is handiger dan gaat hij langer mee, althans dat is mij verteld. Haha mijn vaatwasser is mijn moeder:p

Login of registreer om te reageren