Branderig gevoel rechts long en lichtjes pijn ter hoogte borst. Komt dit door astma opstoot?

10-10-2020 om 23:35 uur

Hallo
Ik heb sinds 3 weken geleden een astma opstoot (niet vreemd gezien ernstig astma). Twee weken terug is de pijn/branderig gevoel rechts erbij gekomen. Heeft dit ook te maken met de astma opstoot? Vind het soms lastig om dit soort dingen in Te schatten. Wil ook niet klagerig overkomen. Bovendien weet ik dat een astma opstoot tijd vergt om te herstellen. Had hier voorheen nooit last mee gehad is nogal nieuw deze klachten.

Alvast dank.

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
13-10-2020 om 12:36 uur

Beste Aurelie

De pijn en branderig gevoel op de borst kan bij een astma opstoot passen. Het is nu 3 weken geleden dat het is begonnen. Ik neem aan dat je in de tussentijd een behandeling hebt gekregen. Gaat het nu beter dan is het oke. Als het niet beter gaat dan adviseer ik opnieuw aan de bel te trekken bij de huisarts of longarts om opnieuw te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Serge van Wolferen, longarts.

Login of registreer om te reageren
13-10-2020 om 22:43 uur

Hartelijk dank. Nee gaat niet beter en al een ticket het ziekenhuis in gekregen zucht. Wel fijn te horen dat het bij de opstoot hoort al is de situatie alles behalve happy.

Login of registreer om te reageren