Fluimucil bij prednison

26-08-2020 om 08:45 uur

Goedemorgen.

Hebben jullie ook goede ervaringen bij fluimucil? Ik wil het eens proberen naast de prednison kuur, kijken of het slijm makkelijker op te hoesten is. Nog andere tips? >:D<

Login of registreer om te reageren
26-08-2020 om 08:54 uur

Fluimucil kan goed helpen, om het slijm te verdunnen.
Ik zelf probeerde vaak te huffen en zulke oefeningen te doen om het slijm omhoog te werken.
Sommigen gebruiken een flutter,dit kan een fysio je goed uitleggen of je huisarts of lvk.
Sterkte

Login of registreer om te reageren
26-08-2020 om 11:22 uur

Fluimucil maakt het dunner maar dan moet je het nog wel omhoog krijgen met huffen of je fysio laten helpen. Je handen in je zij zetten en tegendruk geven, kan ook helpen.

Login of registreer om te reageren
26-08-2020 om 14:05 uur

Zelf gebruik ik fluimicil en zodra ik stop word ik ‘s nachts half stikkend wakker van het slijm, het blijft snel vastzitten maar het helpt mij wel enorm gelukkig. En inderdaad het maakt het dunner maar je moet het slijm nog weg zien te krijgen.
Het zou wellicht met juiste technieken kunnen helpen:) zou het eens met je arts en fysio overleggen

Login of registreer om te reageren
01-09-2020 om 18:30 uur

ik heb op internet het huffen opgezocht. Dit werkt samen met de fluimucil erg goed gelukkig! Wel was ik depri door de prednison. Wat een raar spul is dat zeg. Mn luchtwegen daarentegen weer mooi schoon =D>

Login of registreer om te reageren