Even voorstellen

16-08-2020 om 11:06 uur

Mijn naam is carin en ben 55jr heb al 10jaar copd en, heb nu in februari te horen gekregen dat ik uitbehandeld ben en in de palliatieve fase zit.
Heb 1 zoon van 21 die zelfstandig woont.
Zijn er mensen hier die in dezelfde fase zitten, en mij kunnen vertellen wat voor hulp ze krijgen.... Bij mij gaat 't allemaal niet zoals 't zou moeten gaan nl.
Gr carin

Login of registreer om te reageren
17-08-2020 om 09:18 uur

Welkom hier, wat verschrikkelijk voor je en nog zo jong!
Ik zelf heb copd 4 ook en 24/7 aan de zuurstof, geen palliatieve fase maar er is niks mogelijk meer behalve evt een longtranspl ooit.
En ik heb oramorph(morfine)voor de ergste aanvallen.
Is het bij jou ineens zo hard achteruit gegaan of meerdere problemen zoals hart of id?
Heb je hulp nodig zoals thuiszorg of bedoel je geestelijk hulp?
Ik ken alleen het wmo en ik zou de zorgverzekering bellen , zij hebben vaan een zorgcoach die kan bemiddelen en/of je huisarts vragen om samen met jou te kijken wat nodig is, die staat vaak dichterbij en heeft een korter lijntje met hulpvragen bij jou in de buurt.
Ik wil je enorm veel sterkte wensen, ik had anders eerder gereageerd maar was even ondergedoken ivm hitte, het was te zwaar...vast herkenbaar voor jou.
Geef je even een dikke knuffel en hoop dat je veel mensen hebt in je omgeving die je steunen, liefs 😗

Login of registreer om te reageren