even voorstellen en wat vraagjes

04-08-2020 om 09:35 uur

Hallo allemaal. Ik ben al een jaartje op dit forum, maar ik heb me nooit voorgesteld. Zoals jullie zien woon ik op Rhodos, sinds 1983, ben helaas sinds 2008 weduwe, heb sinds 2006 COPD. maar na de dood van mijn man nooit meer naar de longarts gegaan, dorps arts schreef gewoon altijd recepten voor mijn medicijnen en ik dacht dat alles goed was. Totdat ik verleden jaar door mijn benauwdheid een paar keer in de supermarkt bijna ben flauwgevallen. Toen zei ik eindelijk ja tegen mijn dochter om me naar de longarts te nemen. En toen kreeg ik de schok van mijn leven. Ik bleek Copd 4 te hebben, 18% long functie, had verschillende ozous weet niet hoe dat in het nederlands heet waarvan 1 kwaadaardig leek, dat bleek gelukkig niet, na zes maanden waren de meesten verdwenen en was die niet groter geworden en in januari was die ook bijna weg. Nu met nieuwe medicijnen rn 24/7 zuurstof gaat het lichamelijk vrij goed met mij. Zou graag contact hebben met mensen die ongeveer dezelfde longfuntie en zuurstof hebben en met mensen die depressief zijn en angsten hebben want dat is op het moment mijn grootste probleem. Voel me ontzettend eenzaam en ben bang dat als er wat gebeurt ik mijn kinderen niet kan bereiken. Lang verhaal. Sorry. bedankt voor het lezen.

Login of registreer om te reageren