Hoe voel jij je vandaag? #171

14-07-2020 om 18:16 uur Gesloten

En hier gaan we verder met het topic Hoe voel jij je vandaag?

De reacties zijn gesloten.
16-07-2020 om 13:27 uur

Vandaag even bij ikea geweest, ik vond het daar veiliger ivm corona dan mijn supermarkt ;-)

20-07-2020 om 17:45 uur

Ikea is goed geregeld vind ik. Ik heb nog steeds één supermarkt (Lidl) waar ik me veilig voel. De spullen die ze daar niet hebben, halen anderen voor me en af en toe bestel ik picnic. Via het longfonds eindelijk van de wachtlijst af.

Hoe ik me voel? Al tijden ben ik enorm hyperreactief en moe. Ik ga nu een week heel streng elke avond vroeg naar bed om uit te sluiten dat het daaraan ligt. Volgende week heb ik een belafspraak met de longarts. Vanmiddag ging het helaas mis op werk. Collega had een verkeerde fles gepakt en bleek enorm stinkend spul te zijn. Ik had al enorme pijn (ontstoken aanhechting van een rib) en dat is nu nog erger en hoesten en hoofdpijn. Ze heeft honderd keer sorry gezegd en die dingen gebeuren nou eenmaal. Ik hoop dat de fysio donderdag even kan kijken want ik zou eigenlijk pas over twee weken weer een afspraak hebben.

20-07-2020 om 20:28 uur

Wijs om niet naar de super te gaan als je je niet veilig voelt Daantje. Ik doe af en toe een boodschapje aan het eind van de avond (half 9) en laat de rest nog steeds thuis bezorgen. 1x Overdag geprobeerd, niet fijn.

22-07-2020 om 19:08 uur

Vanmiddag met de kleindochter naar het strand geweest , de saturatie met zuurstof was 60%, beter niet kunnen doen.

23-07-2020 om 07:51 uur

Lekker weer boodschappen besteld bij AH, wordt morgenochtend gebracht. Daarna ga ik een weekje naar oudermolen-drenthe. zin in! Boodschappen gaan mee.
Hier gaat het fijn goed. Zelfs de pijn in de schouder zakt wat weg door meer rust en fysio en slaap beter. Maandag komt hier een cortisone spuit in er (is een pees flink overbelast).

Reactie op Hwess
Vanmiddag met de kleindochter naar het strand geweest , de saturatie met zuurstof was 60%, beter niet kunnen doen.

Wat zegt je arts hiervan? Een paar uurtjes plezier maken met je kleindochter is voor jullie beide ook belangrijk. Misschien andere keer O2 mee, of alleen op terras blijven of......

23-07-2020 om 23:06 uur

Wat fijn @emsepems dat het goed gaat en een weekje weg, heerlijk!
Die spuit is wat minder, als het maar helpt en de pijn eens wegblijft zou al mooi zijn.
Geniet van je vakantie! Liefs 😗

23-07-2020 om 23:09 uur
Reactie op Hwess

Vanmiddag met de kleindochter naar het strand geweest , de saturatie met zuurstof was 60%, beter niet kunnen doen.

Dat is wel erg laag indd,gebruik je zuurstof? Misschien teveel achter elkaar door het zand gestapt?
Ben ook benieuwd wat je arts ervan zegt, 60 is echt laag.
Sterkte, dan misschien iets rustigers zoeke om samen met je kleindochter te doen, spelletjes aan de tuintafel kunnen ook leuk zijn, of een pick nick in eigen tuin, nog veiliger ook nu het virus weer meer opspeelt.

24-07-2020 om 07:57 uur

Dit was erg ploeteren door het mulle zand, na een dagje rust is het weer voor mij normaal 92% met zuurstof

24-07-2020 om 09:11 uur
Reactie op Hwess

Dit was erg ploeteren door het mulle zand, na een dagje rust is het weer voor mij normaal 92% met zuurstof

Mooi dat het weer beter is, zou toch niet meer zo laag gaan zitten met saturatieals je het kunt voorkomen, zijn behoorlijke aanslagen op je lichaam als dit lang duurt.
Zelf kan ik het strand niet meer op maar vermaak mij dan bij een strandtent, ook niet verkeerd :)
Wel fijn dat je hebt kunnen genieten van je kleindochter, weer in the pocket 👍

24-07-2020 om 13:19 uur

wij wonen maar 6 km van het strand in Vlissingen, zij had nog nooit de zee gezien of er in geweest. Dus moet je er maar een keer voor afzien.