Even voorstellen

19-06-2020 om 13:05 uur

Hallo ik ben Yvon en net 70 jaar loopt al mijn hele leven te hoesten etc werd altijd gezegd Chronische bronchitis
Maar 14 jaar geleden werd er Astma COPD en een lichte vorm van long emfyseem geconstateerd was erg ziek en de arts vroeg of ik het volgende jaar nog wilde halen heb alles gedaan wat ze vertelde nooit meer gerookt en zelfs niemand mocht meer roken in huis ging bij niemand meer langs die rookte etc natuurlijk in al die jaren achter uitgang veel medicijnen maar oke dit jaar in februari zware longontsteking heb ik veel vaker maar dit keer was anders door het hoesten mijn strottenhoofd geforceerd en loop nog met klachten zelf denk ik het was zo extreem dit keer misschien corona gehad maar de arts zegt nee was er niet in februari dus wachten maar weer af
Hoop dingen tegen te komen op het Forum waar ik tegen aan loop

Login of registreer om te reageren
20-06-2020 om 07:59 uur

Welkom Yvon op het forum. Ik ben ook 70 jaar en copd4.
Er is veel te lezen en vragen mag natuurlijk altijd! :)

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
20-06-2020 om 11:39 uur

Welkom en nog gefeliciteerd!

Zelf heb ik astma en veel gelezen op het forum en enorm veel tips gehad:) ik zou zeggen lees dingen rustig door en stel de vragen die je hebt!
En veel virussen kunnen enorme klachten veroorzaken, nu covid er is word influenza soort van vergeten. Maar ook virussen die “onbekend” zijn kunnen heel vervelende klachten geven.
Mag hopen dat je nu wel van je extra klachten af bent aangezien het nu al half juni is en geen februari meer.

Veel lees”plezier” en ik hoop dat je er enorm veel aan hebt!

Login of registreer om te reageren