Airflusal

02-05-2020 om 12:23 uur

Hallo allemaal, na heel lang geen klachten begon ik 5 weken geleden heel kortademig te worden. Aangezien ik ook snotterde en vaak moest niezen werd gezegd dat het hooikoorts was. Dus aan de neusspray, pillen en seretide diskus en salbutamol aerosol.Aangezien ik hees werd en nog steeds ben kreeg ik gisteren een aerosol en wel de airflusal. Nu maakt mij het niet uit wat ik krijg en of het merkloos is als het maar werkt.

Wie kan mij ervaringen met de airflusal geven en vertellen of de heesheid hierdoor verdwijnt. Zit me een beetje gek te maken nu, en ben daardoor nog meer kortademig.

Feit is wel dat ik thuis zit door de corona crisis en ik nog amper beweeg . Als ik de trap oploop sta ik al te hijgen , maar er wordt aan gewerkt. Elke dag een stuk lopen!!

Groetjes

Login of registreer om te reageren
07-09-2020 om 18:02 uur

Ik ben na de airflusal begonnen aan alvesco enmijn klachten verdwenen :)

Login of registreer om te reageren
07-09-2020 om 19:11 uur

Begonnen met 160, daarna 320 voor 2 maanden en ben nu moeten stoppen omdat min longfunctie testen goed waren, ook de histamine test was negatief. Dus volgens de longarts heb ik geen medicatie meer nodig, helaas blijf ik toch regelmatig kortademig. Maar dat is een ander verhaal.

Login of registreer om te reageren