Krakende ademhaling

16-04-2020 om 13:53 uur

Hoi, als ik lig hoor ik met inademen mijn adem kraken. Ik ben kortademig, heb af en toe een hoest en af en toe komt er ineens, als een golf een groot stuk groen lijm uit mijn longen. Ik durf niet naar de dokter ivm corona en omdat ik in Spanje woon. Kan iemand me helpen? Groeten van Ilse

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 14:17 uur

Ik heb copd dokter zeg normaal slymen heb maar als groen is moest ik weer bellen denk beter inlichtingen ga vragen dokter groetjes marnie

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 15:10 uur

Toch is dit een vraag die je met een arts moet bespreken. Je kunt toch in eerste instantie bellen? Dan hoor je vanzelf of je veilig thuis kunt afwachten of dat er echt een dokter naar je moet kijken. Beterschap!

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 15:59 uur

Probleem is dat ik nu in Spanje woon en dat de artsen alleen maar Spaans spreken en ik het moeilijk uit kan leggen. Dus ik hoopte dat iemand hier misschien weet wat het zou kunnen zijn. Moet ik me zorgen maken?

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 16:16 uur
Reactie op Ilsemarianne

Probleem is dat ik nu in Spanje woon en dat de artsen alleen maar Spaans spreken en ik het moeilijk uit kan leggen. Dus ik hoopte dat iemand hier misschien weet wat het zou kunnen zijn. Moet ik me zorgen maken?

I lichtingen vragen dokter

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 16:17 uur
Reactie op sanshine

Toch is dit een vraag die je met een arts moet bespreken. Je kunt toch in eerste instantie bellen? Dan hoor je vanzelf of je veilig thuis kunt afwachten of dat er echt een dokter naar je moet kijken. Beterschap!

Doe ik

Login of registreer om te reageren
16-04-2020 om 16:21 uur
Reactie op Ilsemarianne

Probleem is dat ik nu in Spanje woon en dat de artsen alleen maar Spaans spreken en ik het moeilijk uit kan leggen. Dus ik hoopte dat iemand hier misschien weet wat het zou kunnen zijn. Moet ik me zorgen maken?

Kun je niet evt naar een Nederlandse arts/praktijkondersteuner bellen voor info? Ivm met de taal.

Gekleurd slijm kan op een ontsteking wijzen maar dan is er meer onderzoek nodig bij een arts voor evt antibiotica misschien
Sterkte hoor!

Login of registreer om te reageren