Voorstellen

31-03-2020 om 14:49 uur

Hallo mede lotgenoten,

Ik ben Jane en heb astma en allergieën. Ik gebruik foster en salbutamol.
Vorig jaar in mei, heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad, dat niet goed is afgelopen. De tandarts heeft natriumhypochloriet doorgeperst en dat kwam in mijn sinussen terecht. (rechts) Mijn gezicht stond letterlijk en figuurlijk in brand.Daarna ben ik behoorlijk ziek geweest. De ene antibiotica kuur na de andere gehad icm Prednisolon.
Ik kan niet meer lachen ( terwijl ik een vrolijke frans ben) zonder een flinke hoestaanval te krijgen. Ik kom dan in ademnood.
Zijn er ook lotgenoten op dit forum die zoiets hebben meegemaakt? Hoe gaan jullie ermee om?
Ik ben achteruit gegaan wat mijn gezondheid betreft. De longfunctie test heeft dat uitgewezen. Mijn huishoudelijke taken doe ik in étappes. Ik word gauw moe.Het maakt mij zo verdrietig.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt bij de tandarts?

groetjes en alvast dank voor het reageren

Login of registreer om te reageren
01-04-2020 om 00:19 uur

Hoi Jane, wat heftig om zoiets mee te maken en dat bij een tandarts!

Ik heb geen ervaring om te delen, maar ik denk dat accepteren dat je minder kunt en daar verdriet van hebben wel heel veel mensen die chronisch ziek zijn herkennen.

Ik hoop dat je hier steun vindt.

Login of registreer om te reageren
01-04-2020 om 17:44 uur

Hallo ben marnie heb sopd long blaasjes volledig kapot heb erg benauwd

Login of registreer om te reageren
02-04-2020 om 07:05 uur

Hallo Jane

Welkom op het forum. Heftig verhaal wel.

Login of registreer om te reageren
02-04-2020 om 17:52 uur
Reactie op Soosh

Hoi Jane, wat heftig om zoiets mee te maken en dat bij een tandarts!

Ik heb geen ervaring om te delen, maar ik denk dat accepteren dat je minder kunt en daar verdriet van hebben wel heel veel mensen die chronisch ziek zijn herkennen.

Ik hoop dat je hier steun vindt.

Dank je Soosh.

Login of registreer om te reageren
02-04-2020 om 17:55 uur
Reactie op Pioenroos

Hallo Jane

Welkom op het forum. Heftig verhaal wel.

Jazeker heftig. Mijn sociale leven ls naar de maan. Lachen en praten lukt niet meer zoals voorheen.

Login of registreer om te reageren