Spierkramp vingers en kuiten

09-03-2020 om 11:08 uur

Goedemorgen,

Huisarts legt een verband tussen regelmatig kramp in de vingers en kuiten en longemfyseem ( zuurstof tekort) maar ik kan er nergens niets over vinden op internet. Magnesium en vitaminenen slikken heeft tot nu toe geen effect. Heel vervelend voor dagelijkse dingen als schrijven en slecht voor de nachtrust. Iemand ervaring? Tips?

Login of registreer om te reageren
09-03-2020 om 11:19 uur

Ik heb pas geleden kramp in m'n vingers gehad. Gelukkig was het gauw over. Magnesium is wel goed. Regelmatig innemen dan. Zuurstof tekort lijkt mij dat de benen dan gauw verzuren en vermoeid zijn.

Login of registreer om te reageren
11-03-2020 om 23:45 uur

Ik kreeg vooral kramp van de Symbicort! Toen ik daarmee was gestopt kreeg ik mijn stem terug en verdwenen de spierkrampen!

Login of registreer om te reageren
12-03-2020 om 00:06 uur

Ik heb het vd opgehoogde dosis salbutamol nu iets geminderd , zakt het weer af .. zat op 4x4 puffs en nu 4x 2 puffs

Login of registreer om te reageren
13-03-2020 om 19:13 uur

Buiten dat mijn hartslag verhoogd was door de Ventolin (Salbutamol) had ik ook veel last van kramp in mijn in vingers. Ook wat last van mijn benen, maar mijn ene been is een zenuw beschadigd tijdens coma.
Het kan dus heel goed aan je medicijnen liggen.

Login of registreer om te reageren
14-03-2020 om 13:41 uur

Slik je een maagzuurremmer? Dan kan het zijn dat je extra magnesium nodig hebt. De aanbevolen dosering is voor gezonde mensen nl.

Login of registreer om te reageren
30-03-2020 om 20:14 uur

Oesterkalk tabletten een natuurlijk product met een kleine hoeveelheid vitamine d erin helpt geweldig bij mij geef t even de tijd om in te werken een week je

Login of registreer om te reageren