[SC] Waar we op huizenjacht zijn

Dit topic is gesloten
Ga naar laatste reactie27

Reacties

• DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik doe mee met een haak CAL, elke dag krijg je een stukje patroon en je weet vooraf niet wat het wordt. Ik heb een boek gekregen en een legpuzzel geleend en ik heb nog een hoop series om terug te kijken. Op NPO start staan nu ook een hoop films die gratis te bekijken zijn.
  • PioenroosPioenroos Gebruiker
    Een haakt cal klinkt spannend, krijg je dat materiaal dan ook ergens?
    Nee, dat moet je zelf bestellen of even op duiken uit je voorraad. Ik moet alleen nog oogjes zien te vinden.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    van haasteren puzzels, daar heb ik veel van liggen.

ook ik vind films kijken leuk, heb netflix. of uitzending gemist. eergisteren dubbel gelegen om een filmpje van andere van Duin als type-etje (hoe schrijf je dat nu weer) hij blijft grappig.

boek lezen doe ik ook wel, maar niet zo veel, te onrustig in mijn hoofd of teveel energie in mijn lijf;-)

boodschappen laat ik bezorgen en ook de apotheek.

en nu even pech, net de was buiten gehangen, gaat het regenen... t zal vast maar een bui zijn, laat het maar hangen
    Ik puzzel graag de wasgij puzzels, maar van Haasteren zijn ook leuk. Misschien bestel ik wel een puzzel.

Van Duin is grappig. Vooral die oude filmpjes vind ik erg leuk. Met van Dunschoten (of Dusschoten)

@Daantje helaas heb ik geen voorraad, als ik zo iets zou willen begin ik pas.
  • MMGMMG Gebruiker
    Snap het gevoel opgesloten helemaal. Niet dat ik anders veel weg ben, maar nu is het gevoel erbij anders.

Ben een plankje aan het schilderen voor mijn nieuwe kast. Ontbrak nog een plank. Doe het al buiten maar sinds gisteren al steeds benauwder, dus merk dat het niet een heel goed plan is. Toch maar proberen af te maken en anders morgen weer een dag.
    ai, MMG… las ik niet al dat je benauwd werd ergens. Niet doen nu of morgen.... lijkt mij. Doe het maar in de zomer als je wat stabieler bent (oh wat ben ik streng...)

pioenroos, lekker doen hoor, puzzel kopen, juist nu is het belangrijk om jezelf wat te verwennen
    Lezen lukt mij ook niet echt, misschien later weer.

Ik heb mijn was toch maar binnen gehangen, de lucht is zo dreigend.
    Daantje schreef: »
    Lezen lukt mij ook niet echt, misschien later weer.

Ik heb mijn was toch maar binnen gehangen, de lucht is zo dreigend.

was binnen is wel handiger denk ik... maar t is hier nu weer droog... zolang het duurt....
    MMG, ik ben het met Emsepems eens.

Moet nog even denken wat ik dan voor puzzel wil, misschien een keer een grotere.

Die cal ziet er leuk uit, wat maakt die allemaal mooie dingen.
    Ik moet ook nog een kastje verven maar ik wacht tot het warm genoeg is om het buiten te kunnen doen. Zag dat het zondag 19 graden wordt.
    hier een puzzeltje, zoek de kameel :-)

91460097-10219927515451945-8492073268239400960-n.jpg
    Het duurde even maar ik heb hem gevonden op de schouder van de aap die op de beer staat.
  • MMGMMG Gebruiker
    Idd maar ff niet doen, haha maar wil het zo graag af. Ga nu maar ff kijken of ik kan helpen met de mondkapjes en anders verder met diamondpainten. Moet ff wat gaan doen want anders loop ik te ijsberen door de benauwdheid en put ik mezelf uit.

Lezen lukt mij ook slecht heb wel luisterboeken gedownload voor de wakkere nachten.

Puzzelen ook leuk veel gedaan maar nu vanwege mijn grote diamondpaint ff geen ruimte voor. Boven is wel nog puzzelplek maar daar worden mondkapjes door mijn moeder gemaakt.
    Net de was weer naar binnen gehaald, t was lekker droog. op wat dikke sweaters na, die hangen voor t laatste stukje te drogen aan een hangertje. ik blij
  • trijnkotrijnko Administrator
    emsepems schreef: »
    Net de was weer naar binnen gehaald, t was lekker droog. op wat dikke sweaters na, die hangen voor t laatste stukje te drogen aan een hangertje. ik blij

Maar het weer was vandaag wel bewolkt.
    Zag vandaag wat duiven druk in de weer met takjes. Waarschijnlijk druk bezig hun nest te bouwen.

emsepems schreef: »

Heerlijk, ik houd van de was buiten. Ik heb alweer lijnen gespannen op mijn balkon.

Mijn beddengoed ligt weer schoon op bed.
    Ik heb voor twee euro vier trays plantjes voor op het balkon. Van het weekend ga ik ze planten.
    ik heb een wasrekje, die ik op t balkon zet, en weer naar binnen als t niet droog is.
    ik snap dat je lekker de was buiten wilt hebben, lijnen hebt gespannen. Bij mijn balkon is dat -lijnen- niet handig.
    Ik heb ook een wasrek maar daar kunnen geen lange dingen op. Ik heb een andere besteld waarop dat hopelijk wel kan .
    Bij mij gelukkig wel, en een laken bv leg ik er bovenop. Bij goed weer leg ik er ook nog een dekbedhoes op. goed vast knijperen. Droogt prima.
    Daantje schreef: »
    Ik heb voor twee euro vier trays plantjes voor op het balkon. Van het weekend ga ik ze planten.

gezellig!
    #54 edited 1 april
    Ik heb ook planten op t bakon, zelfs 2 vlinderstruiken… helaas doen die laatsten het erg slecht.
    komende maand wordt het nog geen plantjes kopen.... maar wie weet wat ik daarna bedenk
  • MMGMMG Gebruiker
    Gezellig daantje. Op naar een vrolijk balkon!
    Goedemorgen :-h
    We hebben best wel geluk met het weer.
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    En het wordt nog mooier weer, ik hoorde zelfs van een tuincentrum die een drive through loket had gemaakt hihi, oplossend vermogen, mooi!
    Of het waar is weet ik niet ....of was het een 1 april grap...😄
    Als het waar is vind ik het wel een slim idee.

Het wordt ech lente weer, verheug me er al heel erg op dat ik in het weekend in de zon op mijn balkon kan zitten
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Pioenroos schreef: »
    Als het waar is vind ik het wel een slim idee.

Het wordt ech lente weer, verheug me er al heel erg op dat ik in het weekend in de zon op mijn balkon kan zitten

Heerlijk he?hier ook, lekker in de zon met boekje en eind vd dag misschien een wijntje of biertje 0%....wat hapjes erbij en t is net vakantie op eigen balkonio.
    genieten puur. Probeer ook veel te gaan wandelen, op plekken waar ik weet dat het rustig is.
Dit topic is gesloten