[SC] Waar we op huizenjacht zijn

Dit topic is gesloten
Ga naar laatste reactie137

Reacties

• EmmaWEmmaW Gebruiker
    https://youtu.be/D5DhJS5hGWc

Rinascere
    Dit lied is van de beroemdste band van Italië in de 70er jaren. Ze hebben de auteursrechten aan het ziekenhuis van Bergamo geschonken. Elke klik op de video betekent een gift, omdat YouTube de eigenaar van die auteursrechten per klik betaalt.
  • PioenroosPioenroos Gebruiker
    @EmmaW wat een mooi initiatief, en mooi lied.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Mooi Emma, ik deel hem op FB!
  • trijnkotrijnko Administrator
    Dag allemaal.
    Gaat het met iedereen nog naar wens?
    Hier gaat t goed.
    Net gegeten en t was echt niet lekker, werd misselijk en slijm.... yeach…. niet lekkere bonduelle voor mij dus.

hoe is't met jou?
    Klinkt niet fijn Ems.

Hier gaat alles naar wens. In ieder geval tot en met 28 april thuiswerken.
    Heb nu wel ontdekt dat ik een deel van mijn werkzaamheden ook thuis kan doen.
    Dat biedt dus perspectieven.
    trijnko schreef: »
    Klinkt niet fijn Ems.

Hier gaat alles naar wens. In ieder geval tot en met 28 april thuiswerken.
    Heb nu wel ontdekt dat ik een deel van mijn werkzaamheden ook thuis kan doen.
    Dat biedt dus perspectieven.

ha, dat betekend dat na 28 april je ook thuis kunt werken, deels.

hier weer prima, bijna prima
    Dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Wilde het nooit maar ben nu om.

fiets je in je lunchpauze een rondje :-)
  • EmmaWEmmaW Gebruiker
    emsepems schreef: »
    Mooi Emma, ik deel hem op FB!

Top! Hoe meer hoe liever. Anderen helpen door zelf mooie muziek te luisteren. (En als het je niet aanspreekt: klikken en weer uitzetten😉)
    emsepems schreef: »

fiets je in je lunchpauze een rondje :-)

Of een lunchwandeling.
    Goedemorgen. Bewegen in de lunchpauze is wel lekker
    En we mogen, althans de meesten, ons weer opmaken voor het weekend.
    Goedemorgen
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Wandelen ook fijn, zolang iedereen de regels naleeft kan dat prima.
    Ik blijf binnen of op eigen terras...
    Beweeg thuis maar wat meer, even doorbijten en dan kunnen we hierna ooit weer door.
    Hallo Goudvisje

wel fijn dat je een terras hebt. Was echt lekker weer om in de tuin te zitten van het weekend.
    Ja hoor groot terras, echt groot voor appartement begrippen, en aan een binnentuin.
    Dat voelt als zitten in de tuin.
    Zelfs op eigen terras oefen ik nog, onder het zonnescherm ziet niemand mijn capriolen...hoop ik:)
    Ach en anders denken ze:daar hebbie dat gekke wieffie weer...struikel allen geregeld over mn zuurstofslang, zat gistermiddag op stoel en dacht al wat piept mn zuurstof, zat mijn slang onder de poot vast...😂
    Haha, dat lijkt me wel weer iets. Heb je het dan niet benauwd als je op de slang van je zuurstof zit
    Pioenroos schreef: »
    Haha, dat lijkt me wel weer iets. Heb je het dan niet benauwd als je op de slang van je zuurstof zit

Nee niet direct, zuurstof zorgt dat je organen genoeg o2 krijgen maar merk niet dat ik het minder benauwd heb, wel als ik echt langer zonder o2 loop
    Laatst vloog mijn slang van het apparaat, had ik niet in de gaten en liep dus met losse slang ...na een tijd erg benauwd toch even opgemeten, saturatie van 70, schrok best en zag ineens dat slang los lag, oeps.
    Herstelde wel maar duurt dan wel lang en de hele dag erg moe.
    Let nu extra op, ben nogal onhandig soms ;)
    Ik zeg dan altijd:heb ik ook nog eens iets grappigs te vertellen...positief denken of omdenken he?😉
    Kunnen er maar beter om lachen toch
  • Suus01Suus01 Gebruiker
    Goudvisje, ik moet lachen om je verhaal dat je met een losse slang liep (niet om de gevolgen natuurlijk). Zou mij ook gebeuren. Laatst in het ziekenhuis met infuuspaal en zuurstof: hoe vaak ik niet in de knoop zat en er amper uitkwam, haha. En niemand die me kon helpen, want ze kwamen alleen binnen als ze iets moesten doen. Oow, echt, dan moest ik zo lachen om mijn onhandigheid iedere keer!
    Suus01 schreef: »
    Goudvisje, ik moet lachen om je verhaal dat je met een losse slang liep (niet om de gevolgen natuurlijk). Zou mij ook gebeuren. Laatst in het ziekenhuis met infuuspaal en zuurstof: hoe vaak ik niet in de knoop zat en er amper uitkwam, haha. En niemand die me kon helpen, want ze kwamen alleen binnen als ze iets moesten doen. Oow, echt, dan moest ik zo lachen om mijn onhandigheid iedere keer!

Grappig he? Oh ja herkenbaar ook in het zkhs, vooral met infuuspaal, die gaf ik altijd een naam, willem 😂
    En die humor heb je dan ook nodig, je hebt genoeg meegemaakt weer, hoop dat je steeds meer vooruit gaat 😘👍
    Ik heb mijn home office inmiddels naar mijn balkon verhuist. Relaxt zo buiten werken.

Ik struikel altijd over de wieltjes van die infuuspalen.
    Suus01 schreef: »

herkenbaar :-) :-) :-) lijnen aan mij is knopen bij bij..... :-)
  • Suus01Suus01 Gebruiker
    Emsepems, die ga ik onthouden, hahaha!
    Goedemorgen, we worden wel verwend met het weer.
    Pioenroos schreef: »
    Goedemorgen, we worden wel verwend met het weer.

he goeiemorgen. hier word ik wakker met heel veel dikke mist. Maar ik begrijp dat het zuiden prachtig zonnig is, en in t noorden strakjes ook. idd lekker verwend worden :-)
    Lieve Ems, ik had er even niet bij nagedacht dat die afstand natuurlijk kan betekenen dat het weer heel anders is =))
    ik kijk al naar buiten waar jij nou woont, maar door de dikke mist kan ik t niet zien, :)) :)) :))
    Haha, moet je goed je best doen. Is het zo'n dichte mist?
Dit topic is gesloten