Mel's topic πŸ€

03-03-2020 om 10:07 uur Gesloten

Hoi allemaal

Ik mag morgen al naar de longarts de huisarts had spoed erbij vermeld , ben benieuwd wat hij zegt van de niet 1 km kunnen lopen , buiten adem bij traplopen met happen naar lucht en de extreme vermoeidheid..

Ik heb vanacht heel slecht geslapen was helemaal hyper vd salbutamol sliep pas tegen half 8 vanmorgen en werd wakker van het medicijn alarm , mijn rechterlong aan de onderkant doet ook zo zeer , er komt nu veel taai slijm los , ben benieuwd hoe het vandaag gaat op de 4 x 4 salbutamol puffer, ik merkte wel dat ik gisteravond al meer lucht had hoefde niet meer zo diep te ademen .. ook meer neuslucht ?

Ik hou nog steeds vakantie in eigen huis ..
πŸŒ΄πŸŒπŸŒ΄πŸŒπŸŒ΄πŸ˜‰πŸŒ΄

Ik houd jullie op de hoogte in deze topic

Liefs van mij
❀😘❀😘❀😘❀

De reacties zijn gesloten.
03-03-2020 om 10:13 uur

Heel fijn zo snel, ook nodig!
De 1 e stap is gezet, daar om heen gewoon vakantie blijven vieren, niks doen wat niet kan blijven liggen...zo houd je het ook voor je zelf wat leuker!
Sterkte en succes en zelfs de zon schijnt in je vakantie!!! Oleeee
Liefs,😘

03-03-2020 om 13:05 uur

Gelukkig! Wordt je goed nagekeken. Want zo ging het niet.
Fijne vakantie! :-*

03-03-2020 om 16:12 uur

Hopelijk heeft de longarts nieuwe inzichten en oplossingen voor je waar je van opknapt.
Mogelijk ligt het niet alleen in medicatie maar ook in coaching, in t andere topic werd ergotherapie al geopperd. Een brede aanpak van je heftige klachten en beperkingen lijkt me echt zinvol en k hoop dat er dan een β€œbeter astma” haalbaar is dan wat je tot nu toe struggelt!

03-03-2020 om 16:52 uur
Reactie op Edelweiss

Hopelijk heeft de longarts nieuwe inzichten en oplossingen voor je waar je van opknapt.
Mogelijk ligt het niet alleen in medicatie maar ook in coaching, in t andere topic werd ergotherapie al geopperd. Een brede aanpak van je heftige klachten en beperkingen lijkt me echt zinvol en k hoop dat er dan een β€œbeter astma” haalbaar is dan wat je tot nu toe struggelt!

Hoop ik ook dit is niks nu .. 33 jaar kom amper de trap op

Hoop ook op betere zorg ernaast nu moet ik alles alleen doen voor mijn gevoel

03-03-2020 om 16:53 uur
Reactie op Anna50

Gelukkig! Wordt je goed nagekeken. Want zo ging het niet.
Fijne vakantie! :-*

Ik heb net heerlijke pannenkoeken gebakken mmm had ik zo zin in en die andere neem ik mee naar het zh morgen

03-03-2020 om 16:54 uur
Reactie op goudvisje

Heel fijn zo snel, ook nodig!
De 1 e stap is gezet, daar om heen gewoon vakantie blijven vieren, niks doen wat niet kan blijven liggen...zo houd je het ook voor je zelf wat leuker!
Sterkte en succes en zelfs de zon schijnt in je vakantie!!! Oleeee
Liefs,😘

Ben zo benieuwd of ze mij kunnen helpen met alles eigenlijk

Tis wel lastig hoor de 2e dag niks doen .. heb alleen pannenkoeken gebakken..

03-03-2020 om 17:07 uur

Pannenkoeken? Waarom heb je mij niet uitgenodigd? ;-)

Fijn, morgen al de longarts. Hopelijk gaat het naar wens.

03-03-2020 om 17:58 uur
Reactie op Mel
Reactie op goudvisje
Heel fijn zo snel, ook nodig!
De 1 e stap is gezet, daar om heen gewoon vakantie blijven vieren, niks doen wat niet kan blijven liggen...zo houd je het ook voor je zelf wat leuker!
Sterkte en succes en zelfs de zon schijnt in je vakantie!!! Oleeee
Liefs,😘

Ben zo benieuwd of ze mij kunnen helpen met alles eigenlijk

Tis wel lastig hoor de 2e dag niks doen .. heb alleen pannenkoeken gebakken..

lieve Mel, niks doen is ook lastig maar je mag wel iets doen, zoals pannenkoeken bakken, zolang het merendeel maar ontspannen dingen is en je alles rustig en ontspannen doet, dan voelt het al als vakantie.
Zittend een wasje opvouwen kan best, muziekje erbij op en wat oefeningen ook maar allemaal even een weekje zonder druk en stress er achter.....daar gaat het eigenlijk om.
Het aanleren om genoeg te rusten en te ontspannen is zo belangrijk.
Dat heeft ieder mens wel eens nodig en jij nu helemaal.
Succes morgen, we gaan allemaal duimen voor je, dat je de goede hulp en zorg krijgt.
Geef alles goed aan , gaat je moeder mee? 2 horen meer dan 1.
Liefs 😘

03-03-2020 om 18:17 uur

Gekkie, verplicht op de bank zitten is toch ook niet fijn. Gewoon doen waar je zin in hebt, pannenkoeken bakken, filmpje kijken, boekje lezen, boodschapje doen... of juist dat alles niet.
gewoon doen waar je zin in hebt, dat doe ik op vakantie

03-03-2020 om 19:42 uur

Heel fijn dat je al zo snel bij een longarts terecht kunt. Ik ben benieuwd wat de longarts zegt en welke behandeling je krijgt.

Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.