Hoi allemaal

07-02-2020 om 15:48 uur

Ik stel me even voor. Ik ben Tamara en ben 39 jaar.
Enkele weken geleden voelde ik me ziek, dokter dacht griepje.
Diezelfde avond kreeg ik steken in men rug rechts boven men heup. Hele nacht helse pijn, de dokter is dan terug gekomen en stuurde me voor onderzoeken die dag nog en nam me bloed.
Op rx zagen ze dat ik een longvliesontsteking had en via men bloedwaarden dat het waarschijnlijk een bacterie was.
2 kuren medicatie later voelde ik me wel beter.
Vorige week vrijdag moest ik terug een controle rx laten nemen. Daar zagen ze nog meer vocht aan men longvliezen. Ze lieten me meteen onder de scanner gaan en daar zagen ze longembolen in men rechter long.
Ik voelde me best ok, nu zijn we een week verder.
Ik neem pillen bloedverdunners en tot gisteren had ik een enorme druk op men long als ik me bukte of iets deed. De pijn van die ontsteking is gelukkig al even weg, dat was verschrikkelijk!
Vanmorgen hoestte ik wat slijm met oud bloed op, ik schrok enorm!
Maar qua druk en last van men long is het vandaag stukken beter, ik kan sinds 3 weken zelfs plat liggen of op men zij. Dat kon ik allemaal niet.
Ik ben wel slap, fel vermagerd en ben al te mager en snel moe en uitgeput.
Ben nu nog 3 weken thuis van werken en hoop dat ik daarna terug fit genoeg ben om terug te gaan.

Groetjes Tamara

Login of registreer om te reageren
08-02-2020 om 13:34 uur

Heftig je verhaal, longvliesontsteking is erg pijnlijk, heb t ook gehad.Hoop voor je dat je dan weer kunt werken!

Login of registreer om te reageren
08-02-2020 om 14:59 uur

Beterschap Tamara, doe rustig aan het heeft tijd nodig.

Login of registreer om te reageren
09-02-2020 om 11:04 uur
Reactie op Sjorsie

Heftig je verhaal, longvliesontsteking is erg pijnlijk, heb t ook gehad.Hoop voor je dat je dan weer kunt werken!

Ja we zien wel, pijn heb ik niet meer maar voel het soms nog zo schuren. Weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Volgende week terug bloedname want denk niet dat die ontsteking echt heel weg is.

Login of registreer om te reageren