zuurstofbril

04-02-2020 om 10:06 uur

Goedemorgen allemaal. Voor degenen die zuurstof nodig hebben en een bril dragen en daar problemen mee hebben is dit misschien een oplossing. Kwam het gisteren toevallig tegen op internet, misschien kennen jullie het al maar het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets zag. http://www.oxyview-eu.com/Home%20Style%205/?lang=nl Hoop dat iemand er wat aan heeft. Iedereen een fijne dag gewenst zonder veel benauwdheid.

Login of registreer om te reageren
04-02-2020 om 15:17 uur

Oh, dat ziet er mooi uit!

Hoe doen mensen dat eigenlijk met douchen? Twee jaar geleden heb ik na een flinke exacerbatie een paar maanden zuurstof nodig gehad en ik had steeds last van water dat via het slangetje liep en dan in mijn neus kwam bij het inademen :(

Login of registreer om te reageren
04-02-2020 om 18:40 uur
Reactie op TwoFlower68

Oh, dat ziet er mooi uit!

Hoe doen mensen dat eigenlijk met douchen? Twee jaar geleden heb ik na een flinke exacerbatie een paar maanden zuurstof nodig gehad en ik had steeds last van water dat via het slangetje liep en dan in mijn neus kwam bij het inademen :(

Gewoon je hoofd niet naar achteren gooien, een beetje naar voren houden, ik was ook mijn haar met O2 in en af en toe zit er wat water in dan druk ik even de neusbril wat in om t water eruit te laten maar heb er weinig problemen mee

Login of registreer om te reageren