Als eerste.....

25-01-2020 om 02:01 uur

Iedereen hierop het forum, dus ook de deskundigen en iedereen die meewerken aan dit forum, dus als nog een gezond (zover dat kan) en liefdevol 2020.!!

Over mezelf, het gast toch beter dan verwacht. De pijn en de stijfheid zijn nu al een maand weg, een internist heeft mij lyrica voorgeschreven en het werkt 😊. Longfunctie test gedaan, ook veel beter dan ik verwachtte, de longarts zei, je hebt nu gold2 terwijl ik in Nederland gold3 had, waarschijnlijk door het klimaat hier en het zou ook nog kunnen dat ik in Nederland telkens op het verkeerde moment gemeten werd. Nah goed nieuws dus. En als klapper, ik woog 51 kilo toen ik wegging uit het hospice, nu weeg ik 73 kilo 😁
Ik ben een tijdje niet niet op dit forum geweest, omdat ik alle aandacht aan mezelf wou geven en dat heeft goed uitgepakt voor mij. Nou iedereen de groetjes en tot schrijfs..... 💖💖

Login of registreer om te reageren
25-01-2020 om 09:43 uur

Wat fijn om te horen, Richard. Je gaat de goede kant op. :) Heerlijk nieuws gewoon!

Login of registreer om te reageren
25-01-2020 om 12:47 uur

Welkom terug hier, heel fijn nieuws, betere vooruitzichten, nog steeds gestopt met roken? Dat is het nu zeker waard om te doen!je hebt weer een hele toekomst voor je...
Haast wonderbaarlijk zo'n vooruitgang, het is je dik gegunt!
Een goed 2020!

Login of registreer om te reageren