Ademhalingsoefening bij erge benauwdheid

10-01-2020 om 14:10 uur

Ik zelf gebruik deze ademhalingoefening bij erge tot extreme benauwdheid, ik oefen deze zeker 5 x per dag, ook als ik niet erg benauwd ben, zo zit het is mijn systeem.
Het helpt echt.
Hoop dat ik deze link hier mag melden van youtube,ken de regels niet wat dit betreft.
Het is geen reclame ,hoop dat het lukt want ben geen wizzwoman ...

https://youtu.be/wUr0YVZuM5M

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:12 uur

Oh en haar stem is wat zijig maar als t maar helpt...

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:23 uur
Reactie op goudvisje

Oh en haar stem is wat zijig maar als t maar helpt...

Sorry, maar ik kreeg meteen de slappe lach toen ik het startte. :))

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:28 uur
Reactie op Anna50
Reactie op goudvisje
Oh en haar stem is wat zijig maar als t maar helpt...

Sorry, maar ik kreeg meteen de slappe lach toen ik het startte. :))

Daarom waarschuwde ik ook al...hahaha, haar stem is wat...zen achtig maar echt Anna het helpt, ik was zo blij met deze tip van iemand, ik volg al veel van youtube ook de sport oefeningen voor copd ook van haar en nog een andere.
Maar dit helpt mij echt en ik ken al veel ademhalingsoefeningen, vooral de pursed lip breathing maar deze zo achter elkaar doet meer....
Geloof me nu maar op mn blauwe ogen...
Als ik te benauwd ben maakt niks meer uit hoe ze klinkt, en ik ken de oefening nu uit mn hoofd....scheelt een boel ?

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:34 uur

Ik zag die tip ook op UT maar van iemand anders. :)

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:35 uur
Reactie op Anna50

Ik zag die tip ook op UT maar van iemand anders. :)

Wat is UT? Ja deze zal bij meerdere bekend zijn maar ik kende deze reeks zo achter elkaar niet

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 14:52 uur

Moet zijn YT You Tube. Ben melig. :))

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 15:06 uur

Ik heb net het filmpje gekeken en ik vind dat zij zinnige dingen zegt. En haar stem vind ik juist wel prettig klinken. Ze houdt het redelijk zakelijk. Vaak zijn dit soort filmpjes infantiel. Maar daar vervalt zij niet in.
Zij spreekt niet voor een selekte groep, maar voor mensen in alle leeftijden, slimme en minder intelligente.

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 16:07 uur

Ja fijne oefeningen! Ach die stem is ook heel persoonlijk, het is al vlug een beetje zen achtig met ademhalingsoefeningen maar als t maar helpt.
Ik heb er heel veel aan en wilde het toch even delen, ik gebruik bij extreme benauwdheid steeds vaker oramorph maar wil je niet teveel en te vaak nemen, raakte soms echt in paniek door de benauwdheid en nu heb ik 2 middeltjes die iets helpen: Oramorph en deze oefeningen, ik heb vaak als ik bijvoorbeeld op een lage stoel ga zitten dat mijn maag tegen mijn longen aandrukken en direct deze oefeningen ga doen zo voorkom ik erger.

Die van het trappen klimmen is indd ook heel prettig en ze heeft er meer gemaakt, ik doe ook haar opstartoefeningen copd, zo noem ik ze, simpel en zelfs als je niet fit bent toch redelijk te doen,zo kun je bewegen op een stoel,niet bewegen is achteruitgang...

Login of registreer om te reageren