Swiffer duster

15-12-2019 om 10:29 uur

Wist niet waar ik het neer moest zetten. :) Maar heeft iemand de Swiffer duster? Ik wil er eentje kopen en nu heb je 2 soorten. Een gewone en een uitschuifbaar dacht ik. Zijn ze handig of niet?

Ik moet wel eens bukken om te stoffen, maar dat wordt moeilijker. Dus lijkt me dit wel handig. Iemand???

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 10:47 uur

Dat is toevallig, de uitschuifbare heb ik net op mn boodschappenbriefje gezet, had tot nu toe die kleine en hoorde ook dat er 1 was met uitschuifbare steel, ik dacht die wil ik!!
Ideaal met bukwerk, ik doe dit nu vaak met een plumueux maar is weer zo groot.
Wat ik ook nog wel eens doe is een vochtig oud washandje om de swiffer, gewoon over t blauwe geval heen, zo kan ik ook wat nat afnemen zonder veel moeite met bukken enz.
Daar heb ik dan een oude voor anders wordt t blauwe zo slecht.
Groetjes, vd andere swifferlady

:-j

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 10:55 uur

Ik heb de gewone en vind ze wel handig voor even tussendoor een grote poetsbeurt met emmer sop. De echte houdt het stof wel veel beter vast. Bij de action verkopen ze de echte in een pakket met de duster en de sweeper en ook navullingen hebben ze daar.

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 11:12 uur

Ik bedoel zo'n afstofding. Niet een vloergeval. :D

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 11:28 uur

Ik bedoelde ook afstofding, vloerding heb ik ook masr is lastig mee te stoffen :))

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 11:34 uur

Het vloerding is de sweeper, dat afstofding de duster.

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 11:57 uur

@Daantje, dat dacht ik ook. Maar omdat jij zei dat je er ook mee sopt, dacht ik dat je dat vloerding bedoelde. hahaha

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 12:07 uur

Nee, ik bedoel dat ik die tussendoor gebruik om de vensterbank en kasten enzo af te nemen wat ik anders met een emmer sop doe. Misschien was ik niet duidelijk, sorry #wattenhoofd.

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 12:37 uur
Reactie op Daantje

Nee, ik bedoel dat ik die tussendoor gebruik om de vensterbank en kasten enzo af te nemen wat ik anders met een emmer sop doe. Misschien was ik niet duidelijk, sorry #wattenhoofd.

Hihi, oke is duidelijk. Af en toe een wattenhoofd is niet erg. :)

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 14:29 uur

Bij ah niet te krijgen....man was net sjoppen, bij 3 ah niet verkrijgbaar, terwijl t wel,op de website staat, lekker bezig die appie, appie poetst niet graag dan maar op naar de action of de blokkert :-B

Login of registreer om te reageren
15-12-2019 om 14:49 uur

@goudvisje , bij blokker of action. Kan ook online.

Login of registreer om te reageren