Robotstofzuiger

03-12-2019 om 09:45 uur

Ik ben van plan om eens te kijken naar een robotstofzuiger, maar wat een verschil van prijzen.
Heeft iemand hier misschien tips om op te letten?
Ik heb gladde vloeren, normaal swiffer ik vaak de vloer en man stofzuigt 1x per week en dweilt.
Maar met zuurstofslang breek ik geregeld mn nek zowat met swifferen, ook is de vraag hoelang doet zo'n robot ong over een woonkamer bijv?
Omdat ik toch even naar een andere ruimte moet ivm de zuurst.slang, denk niet dat hij daarover heen hobbelt.
Hopelijk komen er wat tips, groetjes!

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 11:25 uur

Ik heb er een, maar het is niets als je een hond hebt. Die van mij, de hond dan, verhaart. Ik liep alleen maar achter dat ding aan te lopen omdat hij weer vol zat. Het is een kleine cassette waar het stof in gaat.

Je hebt verschillende, met en zonder afstandsbediening. Persoonlijk vind ik dat hij er lang over doet. Je hebt ook robots die je speciaal kan instellen. Die van mij ging wel tig keer over hetzelfde gebied. Dus voor mij was het niets. Laat je goed informeren! Zou wel als je kan naar een winkel gaan. Ik heb er spijt van op internet gekocht, :(

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 11:28 uur

Veel reviews lezen en youtubefilmpjes kijken.
Dat is het wel waard aangezien die robots een stevig prijskaartje hebben als je een goeie wilt.

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 12:34 uur

Aah fijn, bedankt allebei.
Ja ik,lees me suf aan revieuws maar toch lastig kiezen...
Ja gelezen met honden haren maar wij hebben (-jammer genoeg)geen honden meer en man verhaart amper.....heeft inmiddels plek zat om t te laten groeien:)
Ja ik vind ze ook duur, ga zeker naar een winkel want hebben laatst ook zo'n steelstofzuiger gekocht online, retour dus en in winkel goede gekocht.

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 13:14 uur

Zou zeker naar een winkel gaan. Zeker voor jou met de zuurstofslang. IK werd er alleen maar doodmoe van om achter dat ding te rennen. Is niet goed voor mij. hahaha

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 13:18 uur

Ik zal vanavond thuis even kijken welke wij precies hebben. Die was niet extreem duur en bevalt ons erg goed.

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 13:46 uur

@Daantje, aah fijn!
@Anna50 nee zeker niet goed, zie 't mij ook niet doen dan swiffer ik nog liever, alleen dat gesleur met die slang is zo lastig met swifferen, al blijft 't beweging dat dan weer wel

Login of registreer om te reageren
03-12-2019 om 23:26 uur

Wij hebben een relatief goedkope van Dirt Devil gekocht. 125 euri. Ik vind het top. Hij kloot lekker aan als ik op mijn werk ben en als ik thuis ben ziet de woonkamer en veel beter uit. Hij is lekker laag, dus gaat ook onder allerlei kastjes en het bed door. Wij hebben een kleed liggen waar hij gewoon overheen gaat. Ik ben ook blij met het feit dat hij geen enorme zuigkracht heeft wat er voor zorgt dat hij niet allerlei stof ook weer de ruimte inblaast. Mijn gewone stofzuiger geeft mij last ondanks hepa filter e.d.

Login of registreer om te reageren
04-12-2019 om 08:50 uur

Volgens mij hebben wij deze

Wij zijn er erg tevreden over. Ik had verwacht dat we vaker nog zelf moesten stofzuigen maar dat doen we bijna nooit. We hebben wel gezorgd dat er weinig hoekjes zijn waar ie niet tussen past. Je moet wel zorgen dat er geen losse spullen op de grond liggen, hij is een keer vast gelopen op mijn pantoffels en ook heeft ie een keer mijn haakwerk te pakken gehad.

Je moet wel bedenken dat zo'n robotstofzuiger niet iets aan de kant zet, wat je zelf misschien wel zou doen. Mijn vriend zet altijd de stoelen op tafel bijvoorbeeld. Onze drempels zijn te hoog, daar gaat ie niet over heen dus wij moeten hem zelf in een andere kamer zetten.

Onze woonkamer is ongeveer 5x5 en daar doet ie ongeveer een half uur over. Het ligt er een beetje aan of ie een makkelijke route kan rijden.

Login of registreer om te reageren
04-12-2019 om 09:07 uur

Bedankt @soosh en @Daantje , ik ga eens kijken.
Ik had idd gelezen uitkijken met snoeren en gordijnen tot op de grond enz., ik weet nog niet wat ik doe, want heb toch aardig wat spullen op de grond waar hij dan vast loopt in hoekjes, waar ik wel met swiffer net door kan.
Als ik veel omhoog moet zetten, zou voor mij niet handig zijn en te zwaar.
Ik heb de kamer best ,praktisch ingericht maar wel net geluids boxen enz met snoeren enz.
Ziet er wel mooi uit die blaupunkt en goede beoordelingen.

Ik ga eens kijken en tzt naar een winkel toe.
Wordt vervolgd...

Login of registreer om te reageren
04-12-2019 om 09:17 uur

Die van ons hele twee magneetstrips mee geleverd als je wil dat ie ergens niet komt. Bij ons ligt er één voor de tv kast, anders rijdt ie daar in. Met snoeren en gordijnen moet je idd uitkijken

Login of registreer om te reageren