Nieuw hier

14-11-2019 om 10:30 uur

Hallo , ik ben een jonge vrouw van 22 jaar en achter 2 weken moet ik naar een Longspecialst , ik had deze klachten
• Veel hoesten
•Veel slijm
• Kokhalzen
• Vermoeid zijn
• Fitloos
•Kortademig
Ik ben ook wel een roker en ben nu al aant minderen
Zijn er nog mensen die deze klachten hadden wat was dan de diagnose ?

Login of registreer om te reageren
14-11-2019 om 12:23 uur

Hallo demii_x3
Deze klachten herken ik wel. Kokhalzen niet, maar dat kan komen als je veel hoest. Bij mij was (is) de diagnose copd3, welkom op dit forum ☺

Login of registreer om te reageren
14-11-2019 om 13:34 uur

Dank u wel!
En wat moet je doen nu om je klachten te behandelen?

Login of registreer om te reageren
14-11-2019 om 14:53 uur

Open deur natuurlijk maar stoppen met roken kan zorgen dat 't niet verergerd!
Er zijn talloze manieren om te stoppen.
Begeleiding middels een stopcoach (via de huisarts) al dan niet met gebruik van een hulpmiddel, geeft je goede kansen.

En natuurlijk welkom hier.
Ik heb COPD3 als gevolg van 40+ jaren roken.
Kan 't je niet aanraden!

Login of registreer om te reageren
14-11-2019 om 19:10 uur

Hoi demii_x3, ik weet niet of je al onder behandeling van een longarts bent, maar ik zou deze klachten sowieso met de huisarts bespreken. Succes ??

Login of registreer om te reageren
14-11-2019 om 20:36 uur

He ja ben naar de huisarts geweest en heeft me doorverwezen naar een longspecialst maar dat is pas voor volgende week en wou eens kijken wat andere mensen als diagnose hadden. De huisarts dacht aan dopd of emfyseem. Maar wat het precies inhoud of behandeling zijn weet ik dus niet. En aangezien in nog vrij jong ben was de huisarts er niet gerust in..
Dank jullie wel voor jullie verhaal gr

Login of registreer om te reageren
15-11-2019 om 07:06 uur

Rare huisarts met voorbarige bangmakerij op jouw leeftijd. Maar zou absoluut stoppen en zoals balling al zegt roken is geen aanrader.

Login of registreer om te reageren