Astma en C.I.R.S door giftige schimmels

14-10-2019 om 08:20 uur

Een jaar geleden ben ik er achter gekomen dat mijn astma en CIRS symptomen zijn veroorzaakt door giftige schimmels, ik ben dat nu al een jaar aan het uitzoeken en ben er ook achter gekomen dat ik nog nooit langdurig gewoond of gewerkt heb op een plek waar geen giftige schimmels zitten.
En ik denk dat ik nu al 8 jaar woon in een huis met meerdere koloniƫn schimmels, ik heb ze zelfs gekweekt om het te controleren.
Alle testen die je zelf kunt doen wijzen in deze richting en mijn moeder heeft het nu ook.Vorige week vrijdag ben ik hiervoor op de hoorzitting van de huurcommissie geweest en heb daar gemerkt dat ze hier totaal geen verstand van hadden.
Ik heb dit nu een jaar bestudeert en kan hier nu wel vragen over beantwoorden.

Login of registreer om te reageren
19-12-2019 om 08:19 uur

Ik heb een zware vorm van astma en veel mensen die ik ken hebben er ook geen verstand van,
En er zijn wel wat mensen die ik ken wat het is want die hebben het zelf ook maar gelukkig niet zo erg als ik,
Ik heb dit jaar veel in het ziekenhuis gelegen en dat allemaal met longontstekingen. en dan is het vervelende dat veel mensen het niet begrijpen ook als je hebt verteld wat het is.

Login of registreer om te reageren