Even voorstellen

28-09-2019 om 07:36 uur

Hallo ik ben Wil en heb copd gold 4, en astma, ik krijg kenacort injecties en ga dinsdag over op triamcinolon tabletten voor een beter gevoel in mijn lijf, ben benieuwd af dat gaat werken. Verder heb ik nog veel medicijnen voor mijn longen, en hart. Ik ben 60 jaar getrouwd.

[mod - Reuzenkakatoe - duplicaatbericht verwijderd, dat maakt dit topic wat beter leesbaar.]

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 07:42 uur

Hoi Willemiena,

Welkom hier! COPD Gold 4 + astma is niet niets! Ik hoop dat je nieuwe medicatie aan zal slaan.

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 09:34 uur
Reactie op Willemiena

Hallo ik ben Wil en heb copd gold 4, en astma, ik krijg kenacort injecties en ga dinsdag over op triamcinolon tabletten voor een beter gevoel in mijn lijf, ben benieuwd af dat gaat werken. Verder heb ik nog veel medicijnen voor mijn longen, en hart. Ik ben 60 jaar getrouwd.

[mod - Reuzenkakatoe - duplicaatbericht verwijderd, dat maakt dit topic wat beter leesbaar.]

Dat was geen duplicaat en stond een wijziging in.

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 09:57 uur

@Stefanie , klopt. Er stond ze is 60 jaar en 6 jaar getrouwd. :)

@Wilhelmiena, welkom op het forum. Ik heb ook copd4.

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 10:01 uur

We begrijpen wat je bedoelt daar gaat t om,welkom hier, hoop dat de tabletten gasn werken voor je, sterkte!

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 10:13 uur
Reactie op Anna50

@Stefanie , klopt. Er stond ze is 60 jaar en 6 jaar getrouwd. :)

@Wilhelmiena, welkom op het forum. Ik heb ook copd4.

Ja inderdaad

Login of registreer om te reageren
06-10-2019 om 19:25 uur

ik heb copd4, longcapaciteit 25%, 67 jaar, getrouwd, en woon sinds 5 jaar 50 km buiten Benidorm. 10 weken hospital wegens mrsa in wervelkolom. moest opnieuw leren lopen met corset.

Login of registreer om te reageren