Nieuw hier

30-08-2019 om 14:21 uur

Goedendag allen, ik ben Elisabeth 54 jaar, heb afgelopen week te horen gekregen dat ik longkanker heb in het laatste stadia en uitgezaaid is naar de lymfen, het enige wat er nog gedaan kan worden is een palliatieve behandeling, maak me zorgen om de toekomst over mijn kinderen en mijn lieve honden hoe dat dan verder moet allemaal.....

Login of registreer om te reageren
30-08-2019 om 19:41 uur

Jeetje wat enorm erg en verschrikkelijk voor jou en je gezin.
Je bent nog zo jong, snap je grote zorgen in dit.
Kan weinig zinnigs zeggen behalve heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin!

Login of registreer om te reageren
31-08-2019 om 00:48 uur

Dankjewel, en heb nooit gerookt dan verwacht je dit nooit

Login of registreer om te reageren
31-08-2019 om 07:19 uur

Wat een verschrikkelijk nieuws voor jou en je gezin.
IK wens je veel sterkte toe en hoop dat je nog van de fijne dingen kan genieten.

Login of registreer om te reageren
31-08-2019 om 08:42 uur

Nee dan verwacht je dat zeker niet maar het gebeurt toch geregeld, ik lees t wel vaker.
Het is triest genoeg dat je dit overkomt, voor jou en je gezin.
Hoop zo dat jullie nog wat tijd is gegeven om het samen wat te kunnen verwerken.
Enorm veel sterkte gewenst, hoop ook dat je goede steun hebt in je omgeving, dit is teveel om te verwerken.

Login of registreer om te reageren
31-08-2019 om 11:21 uur

Het ergste wat roken en dus niet roken teweeg brengt is dat je je als niet roker altijd verplicht voelt je te verdedigen dat je nooit gerookt hebt! Triest alle (voor)oordelen vaak. Heel veel sterkte.

Login of registreer om te reageren
01-09-2019 om 19:31 uur

Ik ben er stil van. Heel veel sterkte en kracht Elisabeth

Login of registreer om te reageren
01-09-2019 om 22:21 uur

Elisabeth, wat een vreselijke diagnose. Ik wens jou en je gezin heel erg veel kracht toe.

Login of registreer om te reageren
22-09-2019 om 08:47 uur

Wat een zware klap, en zo oneerlijk. Ik hoop dat er een behandeling gevonden wordt die niet te veel bijwerkingen heeft maar je toch nog veel extra tijd geeft.
Kom je in aanmerking voor immunotherapy?
Dat helpt bij sommige mensen in jou situatie echt goed.

Ik heb ook nooit gerookt, en op 47 jaar werd toevallig ontdekt dat ik longkanker had toen ik een galcrisis had.
Ik nog helemaal geen symptomen. De ontstoken gal heeft mijn leven gered.

Ik begrijp je zorgen, je bent nog zo jong.
Ik hoop echt dat je nog meer tijd krijgt dan verwacht.

Login of registreer om te reageren