Het gaat slechter

22-08-2019 om 07:36 uur

Ik weet niet of het toeval is, maar sinds ik eerst de foster en daarna de atrovent inneem ik nog gevoeliger ben voor prikkels. Heb daarom voor vandaag een telefonisch consult aangevraagd met de longarts die me behandeld. Het lullige is dat ik morgen een no test moet ondergaan die ook meer duidelijkheid moet geven. Probeer wel kalm te blijven en hoop op meer duidelijkheid en vooral verlichting....

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 09:02 uur

In dat topic over volgorde pufjes werd later nog verteld dat het toch beter is eerst de Atrovent te nemen en dan de Foster pas.
Eerst de luchtverwijder en daarna de luchtverwijder met cortico erin.
Morgen maar even overleggen met je longarts, kalm aan maar en sterkte

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 09:20 uur
Reactie op goudvisje

In dat topic over volgorde pufjes werd later nog verteld dat het toch beter is eerst de Atrovent te nemen en dan de Foster pas.
Eerst de luchtverwijder en daarna de luchtverwijder met cortico erin.
Morgen maar even overleggen met je longarts, kalm aan maar en sterkte

Eerlijk gezegd weet ik dan ook niet meer wat ik moet geloven. Denk dat het beter is om de longarts te vertellen hoe het zit en dan zijn advies opvolgen. Straks ook nog even naar de huisarts..... Maar ik hou een mogelijke stootkuur van Cortison nog even af tot ik meer van de longarts weet.
:-h

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 09:51 uur

Altijd het beste om idd te overleggen met je arts, zijn advies is t beste.
Alleen omdat je schreef dat je nu meer last hebt nadat je eerst de foster neemt enz, zou ik het voor nu andersom doen, al kan het toeval zijn.
Sterkte, ja je kunt t beste met je longarts overleggen ook over een evt stootkuur

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 11:34 uur

Update.... Ik sprak zojuist de longarts en gezien mijn klachten en het tijdstip begon hij ineens te twijfelen aan de diagnose en zei dat de on test in elk geval afgenomen moest worden zodat er duidelijkheid komt omtrent de waarden. Ik krijg dan een telefoontje van hem met de uitslag. Ik zei hem dat ik nu helemaal verward was en dat begreep hij helemaal. Hij vermoedde toch weer maagzuur..... Ik bevind me momenteel in een twilight zone.... 8-| Want het gebruik van de puffers staat daarmee ook op losse schroeven. Of ze uberhaupt wel nodig waren....

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 11:41 uur

Oh wat vervelend die onzekerheid! Bedoel je een NO-meting?
En heb je wel een histamine provocatietest gehad?

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 12:07 uur

Wat verwarrend allemaal, sterkte, ben benieuwd wat er nu uitkomt voor je

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 12:56 uur

En een mogelijk verband met de bloeddrukverlager en het maagzuur.... Schiet mij maar lek.

Login of registreer om te reageren
22-08-2019 om 13:21 uur

NO-meting is een blaastest waarbij de hoeveelheid NO (stikstofoxide) in je uitademing zit. Dit is om te meten in hoeverre de astma actief is volgens mij. Die moet onder een bepaalde waarde zijn en dan is het goed.

Login of registreer om te reageren