Monique47

30-07-2019 om 09:11 uur

Hallo Allemaal,
Even voorstellen, mijn naam is Monique, sinds enkele jaren allergische astma, immuuntherapie mocht niet baten, nu accepteren, valt me enorm zwaar, mijn hoofd wil zoveel, mijn lijf niet meer, en die rottige vermoeidheid, energie verdelen lukt me maar moeilijk, mijn hoofd kan er nog niet bij , bij wat ik allemaal niet meer kan, probeer te zien wat ik nog wel kan, momenteel enorm boos en gefrustreerd, ook omdat het de komende jaren waarschijnlijk niet vooruit zal gaan, weersveranderingen zijn niet gunstig.
Tips en ervaringen zijn welkom

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 09:29 uur

Ben je toevallig al wezen revalideren? Daar kunnen ze je uitgebreid helpen met je energie verdelen en het tot op zekere hoogte accepteren. Alhoewel daar natuurlijk pas het begin gemaakt wordt.
Ik ga binnenkort naar een medisch psycholoog, omdat ik ook tegen van alles aanloop en het niet kan accepteren. Mijn lvk heeft speciaal deze psycholoog uitgekozen, dus hopen dat het klikt:)

En het is allemaal lastig! Ik heb niet-allergisch astma sinds bijna 2 jaar en laatst vroeg een arts mij wat ik doe in het dagelijks leven. Toen zei ik: fulltime ziek zijn. Vaak voelt het wel zo. Alhoewel ik natuurlijk zoveel mogelijk probeer te genieten van alle leuke dingen, maar heb even 2 pech maanden waarin het ziek zijn helaas helemaal centraal staat.

Sterkte!

Login of registreer om te reageren