Zuivel producten

04-07-2019 om 11:54 uur

Ik merk bij inname van zuivel producten dat mijn luchtwegen geïrriteerd raken. Ik produceer meer slijm wat weer zorgt voor prikkels. Ik gebruik havermelk van zonnatura met toegevoegd calcium als vervanger voor melk en yoghurt. Als ontbijt en drank tussendoor. Wie herkent dit....

Login of registreer om te reageren
04-07-2019 om 11:58 uur

@wilmar2410 ik herken het zelf niet. Ik maak wat meer speeksel aan bij zuivelproductie heb ik het idee, maar storend is het niet voor mij.

Ik zie wel deze klacht veel bij anderen. Uiteindelijk gaat het er op dat het voor jou goed moet werken. Ik hoor veel mensen die soja of amandelmelk gebruiken ter vervangen. Soja moet je niet teveel van gebruiken, dat is in grote hoeveelheden kankerverwekkend.

Login of registreer om te reageren
04-07-2019 om 12:06 uur

Ik herken het zelf niet, al ben ik sinds kort wel lactose-intolerant verklaard. Ken wel meer mensen die er last van hebben, dus je bent zeker niet de enige.

Login of registreer om te reageren
04-07-2019 om 12:13 uur

Ik ben ook lactose intolerant... dus dat is zeker herkenbaar...

Login of registreer om te reageren
04-07-2019 om 12:22 uur

Ik kan wel tegen vla, yoghurt en kaas maar niet tegen melk. Als ik melk gebruik neem ik soja, kokos, rijst of amandelmelk.

Login of registreer om te reageren
09-07-2019 om 09:33 uur

Ik herken dat . Bij gebruik van zuivelproducten en chocolade produceer ik een enorme hoeveelheid slijm
en ik hoest me dan een ongeluk .Door het hoesten heb ik al een Dikke navel- en liesbreuken. Dus dit zijn voor mij verboden producten. Ik heb als bij voeding nu ook geen melk maar een fruitdrank.

Login of registreer om te reageren