[SC] Waar we verder shoppen............

Dit topic is gesloten
Ga naar laatste reactie16

Reacties

• NckiieNckiie Gebruiker
    Die is super leuk!!!! Dankje voor het delen:D ga hem hier zo thuis laten zien, denk dat mijn ma hem ook leuk vindt:D
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    #152 edited 20 oktober
    Daantje schreef: »
    Ik heb hem ook als kerstkaart gebruikt, vandaar de tekst.

ik ga een foto van de papagaaiduikers gebruiken voor de kerst nieuwjaarskaart. t wordt wel zoeken want ik heb er zoveel...
    denk dat ik maar via Hema bestel, lekker makkelijk. eerder deed ik wel alleen de foto en die plakte ik op n kaartje., maar dan moet ik veel schrijven met mijn zere arm, niet grappig

• NckiieNckiie Gebruiker
    Kan je niet kijken of er sites zijn waarmee je meteen de achtergrond per kaart kan typen? Scheelt weer Voor je arm:)
    nckii, dat kan bij die allerleukste hema
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ahh kijk eens aan!!! Zo handig die hema:D
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    I luv de Hema!! Mooie foto's allemaal, echt herfst, ben gek op dit seizoen, stampotjes, nepkaarsjes, warme sloffen en dekentjes, ook vd Hema :)
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik kom net thuis uit werk, de robotstofzuiger heeft het huis gezogen terwijl ik weg was en de slowcooker mijn eten klaar. Echt luxe!
    daantje, heb je in je slowcooker alleen vlees of ook aardappelen/rijst/pasta en groente
    Nu alleen vlees, ik had aardappelpuree voor de magnetron erbij en rode kool uit pot maar er zijn ook complete gerechten voor
  • ballingballing Gebruiker
    3x HDD 3.5" 2TB voor m'n nieuwe backup-systeem.
    ik heb het ook bekeken op internet en idd begreep ik dat je vlees/goulash/stoofpotjes goed kon doen, soms moet je nog even omroeren. Wel moet je altijd het vlees vooraf bakken, ...
    voor mij persoonlijk is t geen meerwaarde. op vrije dagen maak ik graag stoofpotjes, ruikt zo lekker door t hele huis.
    fijn dat t voor jou wel goed werkt! eetsmakelijk
    Ik bakte het eerst ook altijd aan maar ik vind dat niet zo fijn 's ochtends vroeg. Nu doe ik dat niet meer. Ik snijd en marineer het 's avonds en doe het er 's ochtends gelijk in en we proeven geen verschil.
    Ik vind het trouwens vooral fijn als ik eind van de middag afspraken heb die veel energie kosten of als ik weinig tijd heb om tte koken maar eerder op de dag wel tijd heb.
    Daantje schreef: »
    Ik vind het trouwens vooral fijn als ik eind van de middag afspraken heb die veel energie kosten of als ik weinig tijd heb om tte koken maar eerder op de dag wel tijd heb.

ik heb dan wel wat in de vriezer, of snelle pasta/soep, hier gebeurd dat niet zo vaak
    ooooooh, ik had geluk
    ik dacht dat mijn abonnement voor de biblio vanzelf afliep, totdat ik vandaag een afschrift zag. biblio geld was er afgegaan.... 53 euro...... en ik kom nooit mee bij de biblio.
    gebeld, uitgelegd.... en t geld wordt terug gestort! toppers bij de bibliotheek
    Dus @emsepems kan weer naar de Hema <:-P topservice vd bieb!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Of emsepems kan netflix weer paar maanden betalen hahaha. Wat netjes!!!!
    hema netflixen... en eigenlijk wil ik een paar happy soks. bizar duur (ik koop ze normaal bij de hema in de supersuper uitverkoop, maar happysocks staan nu zo leuk bij mijn 'homewear'. vrolijke sokken bij n grijs pak :-)
    top he van de bib, vind ik ook!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik houd van happy socks, wij kopen ze altijd bij de dirk en soms koop ik er ook zelf als ik enorm leuke vindt. Maar de hema heeft ze dus ook?! Ze hebben ze nu online met donuts erop en pink Panther enzo echt super leuk!!!

Ja echt super van de bieb!!!

Ik zou wat leuks om zo te handletteren op de iPad om te oefenen en me een beetje te vermaken al denk ik dat zo een extra dutje geen overbodige luxe is na gister. Ben behoorlijk moe nog en de katten liggen ook al bovenop me te dutten en de hond op de grond haha.

Het kan een word zijn of een quote of een doodle (tekeningetje) heb laatst deze gemaakt:

aoscmyxph.jpeg

En moet nog keuze maken uit 4 of 5 hoesjes voor mijn nieuwe ipad (om voor mijn verjaardag aan mn broertje te vragen). Voor de ipad zelf hadden ze niks leuks dus ben voor laptops gaan kijken. Dan maar iets te groot is ook geen probleem, 12.9 is bijna 13 inch tenslotte:p
    mooi nckii

en nee, hema heeft geen happy soks, wel een serie van 5 sokken en dan voor 3.50... in de superuitverkoop. die koop ik vaak :-)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Oh zo! De dirk/bas/digros heeft rond sinterklaas en kerst vaak happy socks in de aanbieding voor leuke prijzen! In ieder geval stukken minder dan de €10 online:p en ik heb alleen maar happy socks eigenlijk. Die zitten zo lekker!!! En ze zijn lekker vrolijk:D ben nog al een miep met sokken en de naadjes bij de tenen enzo
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Uhm speaking about the devil ze zijn er nu in de aanbieding haha
    #173 edited 22 oktober
    ooooooooh geef je me de link even nckii? ik kan hem niet vinden

………..uurtje later, gevonden!...……….
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Haha mooi zo!!!
  • trijnkotrijnko Administrator
    En allemaal een goedenavond.
    Ik vind Happy Socks leuk maar niet warm. Ik krijg er koude voeten in.

Een paar jaar geleden stond er in de Hudson Bay een kerstboom van happy socks. Mijn tante heeft die toen helemaal leeg gekocht, voor iedereen een paar voor onder de kerstboom. Dat was zo leuk!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik draag thuis sloffen en in de winter heel warm gevoerde laarzen dan heb jk gelukkig geen last van koude voeten, kan het me anders wel voorstellen ja!
    Heb altijd ijsklompjes dus kan ook nog dat ik er gewoon aan gewend ben geraakt:p
    Het voordeel vind ik dat ze lekker zitten en de naden niet naar zitten en ze hebben leuke patroontjes erop:D ik word al blij als ik ze aantrek, zo begin ik de dag al goed:D
  • SooshSoosh Moderator
    Ik heb vandaag een gigantische sjaal gekocht bij de Action voor 6 euro. Zacht, lang, breed, ik ben er helemaal gelukkig mee.
    Heerlijk al die winter dingen, sjawl, sloffen...ik heb leuke pyama's besteld, als ik dan ziek ben dan wel graag lollig en leuk!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Sssst Soosh ik heb een sjalentik/verslaving hahaha
    Ih wacht kan toch niet de stad in dat scheelt weer haha
Dit topic is gesloten